Onsdagsvejning.

Du læser en tråd i debat > vægttab

Onsdagsvejning.
Grundet rigtig dårlig uge har jeg taget på. Det overraskende er, at det kun er lidt under 1 kg jeg har taget på. Jeg vejer nu 72,6. Men er stærk tilbage, og regner med den er noget lavere næste uge. Hvordan går det med jer andre i denne "julefrokosternes tid"???

Knus Anja
17 år6. december 2006 kl. 18:17
re: Onsdagsvejning.
Hej Anja

Du må bare op på hesten igen. fat mod :)
Her er der ikke sket noget. men har også været til julefrokost og en jule tur til københavn i tivoli. men heldigvis er der ikke røgte noget på.. må sige jeg også har oplevet flere gange at der er forsvundet cm. omkring taljen og andre steder uden jeg reelt har tabt mig. så det er jeg lidt spændt på, på lørdag da det er der jeg måler mig.

Ha en god uge.

Zenta
17 år6. december 2006 kl. 19:31
re: re: Onsdagsvejning.
Hej Anja og Zenta!

Ja, det er ikke andet for end at komme op på hesten igen.. Her hos mig går det heller ikke overvældende godt. Juletiden er fristelsernes tid og jeg er vist let at friste i år, -samtidig med at jeg pt. er elendig til at få motioneret.. MEN der er jo ikke andet for end at klø på og så lave lidt "damage kontrol", vel..ha ha ha..

Zenta, spændende at se hvad vægten si'r lørdag.. Jeg har nattevagt pt. og har ikke rigtigt fået mig vejet, MEN jeg har mine bange anelser om, at det ikke er gået den rigtige vej..tsk tsk tsk..

Knus fra Mulde
17 år7. december 2006 kl. 03:37
re: re: re: Onsdagsvejning.
Hej alle.
Ja, man kan godt mærke, at det er nu alle fristelserne begynder at komme, men vi må bare gøre det så godt vi kan. Selv har jeg i denne uge taget 100 gram på, så nu vejer jeg 74,7. Det er lidt øv, men regner med det ser lidt bedre ud i næste uge.
Held og lykke til Jer alle,
Mvh Tina.
17 år7. december 2006 kl. 10:55

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });