god start på vægttabet :o)

Du læser en tråd i debat > vægttab

god start på vægttabet :o)
startede kur sidste mandag... altså en uge siden ca og har smidt 4 kg. mit mål er at smide ihvertfald 5 kg iløbet af december... men mangler nogen ideer til motion. jeg er på barsel med min lille søn på 6 mdr, og synes det er svært at motionere udendørs med ham på slæb.. så har i nogen ideer høre´jeg dem gerne...

mvh katnielsen
17 år2. december 2006 kl. 22:17
re: god start på vægttabet :o)
Hej Kat

Det er da en flot start du har fået....godt gået!

Jeg syntes også det var svært at motionere når man havde en lille ny, men udnyt muligheden for at gå nogle lange ture i et godt tempo med barnevognen....det giver mere end man umiddelbart tror.
En anden mulighed er en motionscykel, den kan man springe på når muligheden byder sig og uanset hvad vejr det er.
Jeg cykler selv (motinscykel) 30-60 min om dagen og det forbrænder jeg 400-800 kcal ved.

Held og lykke med vægttabet :O)
hilsen PhatC
17 år3. december 2006 kl. 00:05
re: re: god start på vægttabet :o)
Hej Kat!

Tillykke med det flotte vægttab, -det gi'r nu da blod på tanden, ikke sandt..
Har du mon nogle motionsredskaber derhjemme? Altså evt. en træningsbold, et par håndvægte, "elastikker" eller lign.? Hvis ikke, så kommer du jo også langt med mave-/rygbøjninger, armbøjninger m.m. Og kombineret med gåturene så skal det nok gå rigtigt godt.. ;o)

Pøj pøj med vægttabet, glæder mig til at følge dig...

Knus fra Mulde
17 år5. december 2006 kl. 01:56
2. uge! :)
nu har min kur så varet ca 2 uger og synes at min badevægt bliver sødere og sødere ved mig. den siger minus 5½ kg.
så om 4½ kg er jeg under 80...weee jeg glæder mig helt enormt. jeg skal på minicruise til oslo til januar med manden og nogen venner.. og jeg skal bare ikke være den tykkeste i poolen. hehe... jeg skal under de 80 inden da og gerne længere ned... mit endelige mål er 70. måske 65 men skal heller ikke blive for tynd.

tak for de fine ord og held og lykke til jer også

knuzer kat
17 år8. december 2006 kl. 10:51

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });