#2 af kis (slettet)
Er der helbredsmæssige ændringer nu mens du taber dig?
Du læser en tråd i debat > vægttabkis (slettet)
re: Er der helbredsmæssige ændringer nu mens du taber dig?
Jeg sover bedre om natten
og er derfor ikke så træt om aftenen.
Har sjældent infektioner mod førhen flere om året
og er derfor ikke så træt om aftenen.
Har sjældent infektioner mod førhen flere om året
13 år26. april 2011 kl. 23:06
Mrsjag (slettet)
Mine mens smerter er der stadig, lige så kraftige, men ikke nær så mange dage som førhen.
13 år27. april 2011 kl. 01:44
Ulla Mikkelsen
Sjovt du spørger - for mit imunforsvar er åbenbart helt i bund lige nu - har ellers ikke fejlet noget i flere år.
Jeg blev godt forkølet og deraf også døv på venstre øre d 23 marts (Ved det fordi jeg blev mormor den dag :o) ) - Havde lige fået hørelsen tilbage igen efter 4 uger - men øv så starter det hele så igen i går, med nysen, vandnæse, øm over det hele og blærebetændelse, øv øv er bare så træt af at være syg :O((
Jeg ved så ikke, om det skyldes vægttabet - har tabt 8,1 kg siden 28 januar - min BMI er nu lige under 25, men med en lidt for høj fedt % så fortsætter lige lidt endnu :O))
Jeg blev godt forkølet og deraf også døv på venstre øre d 23 marts (Ved det fordi jeg blev mormor den dag :o) ) - Havde lige fået hørelsen tilbage igen efter 4 uger - men øv så starter det hele så igen i går, med nysen, vandnæse, øm over det hele og blærebetændelse, øv øv er bare så træt af at være syg :O((
Jeg ved så ikke, om det skyldes vægttabet - har tabt 8,1 kg siden 28 januar - min BMI er nu lige under 25, men med en lidt for høj fedt % så fortsætter lige lidt endnu :O))
13 år27. april 2011 kl. 05:55
flatrunner (slettet)
Har det på samme måde som turbomoster
Har lidt af den ondeste forkølelse i over 14 dage, den vil simpelthen ikke slippe og hertil morgen vågnede jeg så op med et fuldkommen lukket øje fyldt med betændelse, og jeg har aldrig haft øjenbetændelse før
Så mit imunforsvar er vist også helt i bund
Har lidt af den ondeste forkølelse i over 14 dage, den vil simpelthen ikke slippe og hertil morgen vågnede jeg så op med et fuldkommen lukket øje fyldt med betændelse, og jeg har aldrig haft øjenbetændelse før
Så mit imunforsvar er vist også helt i bund
13 år27. april 2011 kl. 07:02
Ulla Mikkelsen
Flatrunner - Jeg føler med dig og tror også, at det skyldes dit store vægttab på næsten 35 kg :O)) - vores kroppe bruger nok masser at energi på, at finde det nye leje, så måske vi lige skulle nappe en vitaminpille, bare i en periode ?? - normalt spiser jeg ikke vitaminpiller, fordi jeg mener at det skal komme fra kosten, men vi er jo også lidt i kostunderskud lige nu :O))
13 år27. april 2011 kl. 07:15
kis (slettet)
Kan tilføje at samtidig med sundere kost
begyndte jeg med mutivitaminer + kalk +D vitminer
Jeg bliver osse vacineret mod influenza.
Måske har disse ting hjulpet mig til at undgå infektioner.
begyndte jeg med mutivitaminer + kalk +D vitminer
Jeg bliver osse vacineret mod influenza.
Måske har disse ting hjulpet mig til at undgå infektioner.
13 år27. april 2011 kl. 08:55
calcit
jeg har ekstrem tør hud mine arme kan suge vandvittige mængder ar creme......tænker på om det fedstof går ing og påvirker vægten...er der nogen der har forstand på det.????
Mit immumforsvar har i mange år været i bund derfor har jeg hvert år fået influenzavaccine. Men denne vinter har jeg været forskånet helt. Og det er helt nyt. Så jeg har fået det bedre.
Det som jeg nu kan skille ad er noget pollen som driller...men her er altså mange træer ikke mindst birke...kan det være det I andre har ?
Tillykke med barnebarnet turpomoster ;-)
Mit immumforsvar har i mange år været i bund derfor har jeg hvert år fået influenzavaccine. Men denne vinter har jeg været forskånet helt. Og det er helt nyt. Så jeg har fået det bedre.
Det som jeg nu kan skille ad er noget pollen som driller...men her er altså mange træer ikke mindst birke...kan det være det I andre har ?
Tillykke med barnebarnet turpomoster ;-)
13 år27. april 2011 kl. 10:17
biologi c
mit kondital er steget fra 15 til 21.
13 år27. april 2011 kl. 17:58
mopsie
Jeg oplever at jeg kommer bedre igennem sygdomsperioder. Her i vinterens løb har jeg været forkølet og sat godt til et par gange. Tidligere har jeg oplevet at sygdomsforløbet har været værre, længere og med meget mere hoste. I vinter har jeg ikke hostet så meget og er hurtigt kommet over det.
Jeg har desuden oplevet at gå fra et alm. blodtryk til nu at have for lavt blodtryk, dette syntes jeg er ret træls. Jeg oplever tit at blive svimmel når jeg rejser mig, men hellere slank og lavt blodtryk end svært overvægtig og alm. blodtryk.
Jeg falder hurtigere i søvn om aftenen, hvor jeg før kunne ligge flere timer og vende og dreje mig hvilket jeg gætter på skyldes al den ekstra energi jeg indtog hver eneste dag. Nu ligger jeg kun kort tid før jeg falder i søvn.
Jeg har desuden oplevet at gå fra et alm. blodtryk til nu at have for lavt blodtryk, dette syntes jeg er ret træls. Jeg oplever tit at blive svimmel når jeg rejser mig, men hellere slank og lavt blodtryk end svært overvægtig og alm. blodtryk.
Jeg falder hurtigere i søvn om aftenen, hvor jeg før kunne ligge flere timer og vende og dreje mig hvilket jeg gætter på skyldes al den ekstra energi jeg indtog hver eneste dag. Nu ligger jeg kun kort tid før jeg falder i søvn.
13 år27. april 2011 kl. 18:07
Jeg sov til middag...og var mere træt.