Mandagsvejning

Du læser en tråd i debat > vægttab

Mandagsvejning
Hej

Vægten viste i dag 115,8 kg - dvs. at jeg har tabt 1,2 kg siden sidste mandag, hvor jeg vejede 117 kg.

Jeg er positivt overrasket over, hvor meget jeg har kunnet tillade mig at spise, når jeg samtidigt har villet tabe mig. Lørdag tillod jeg mig en øl til aftensmaden...og popcorn sammen med ungerne til Nordisk juniorMGP. Jeg tror, at det er bedre at jeg tillader mig at skeje LIDT ud en gang imellem ...frem for at "falde godt og grundigt i". Hvilke erfaringer har I andre gjort jer på dét område?
Mvh. Futura
17 år27. november 2006 kl. 10:16
re: Mandagsvejning
Hej futura
Hvor er det flot, tillykke med det. Det kan du godt være stolt af. Desværre er der ikke røget noget af mine mange kg...Weekenden har været lidt for slem. Vi har været til kobberbryllup og familiefrokost. Men op på hesten igen. Det skal nok komme. Og ganske som du gør, så skejer jeg også ud engang imellem, det skal der også være plads til. Man kan jo kombinere popcorn med frugt skåret i stykker. Det elsker mine børn i hvert fald..Det er jo også uskyldigt, at man gør det engang imellem. Man skal ikke fornægte sig selv noget. Kan ,man kombinere det og samtidig tabe sig, så synes jeg da det er rigtig flot. Det er jo mange gange det der er fejlen ved de lynkure, man får ingenting, men skal holde sig til grønt og kun grønt. Så nyd at du kan hygge dig med dine børn og stadig opnå så flot et vægttab..
Knus 3piger
17 år27. november 2006 kl. 12:06
re: re: Mandagsvejning
Hej 3piger

Tak for din hilsen.
Forhåbentlig har du nydt weekendens festivitas i fulde drag - og fundet tilbage til stalden & hesten i dag, hvor det er hverdag igen :-)
Jeg kan godt forstå, at du har haft svært ved at fokusere på at få en sund og slankende kost i perioden efter den sidste fødsel - du har vel haft hænderne fulde, måske ammet og haft en længere periode med usammenhængende søvn?! Men det er dejligt, hvis du nu er dér, hvor du måske ikke "bare overlever" men også har overskud til at tilgodese dine egne behov for bl.a. en sund & slankende kost. "God vind!" - jeg glæder mig til at se, "at du sejler flot" ;-)
Knus fra Futura
17 år27. november 2006 kl. 18:49
Mandagsvejning
Hej Futura!

Tillykke med vægttabet det er superflot gået ;o) Det gi'r også lidt blod på tanden til at fortsætte, ikke sandt..
Og ja, jeg tillader også mig selv at skeje ud (nok lidt for meget i ny og næ..tsk tsk tsk).. Det SKAL til, ellers kører man for alvor surt i sagerne, ikke sandt..

MIN mandagsvægt snakker vi vist desværre ikke om i denne uge... Vægten er plaget af en julefrokost lørdag og en arb.dag søndag, hvor jeg skulle fokusere på IKKE at få det dårligt..tsk tsk tsk.. Det resulterede i alt for meget mad og "smågufferi" i chips..tsk tsk tsk.. MEN i modsætning til mine "normale branderter", så klarede jeg at holde hovedet oppe hele dagen.. ha ha ha... Så ja, vægten er klar igen på mandag..

Knus fra Mulde
17 år28. november 2006 kl. 20:02
re: Mandagsvejning
Superflot Futura.

Mulde. Vi skal vist på den igen. Har taget på - øv øv. Sygdom herhjemme og lidt for meget af det, jeg ikke burde spise. Hmmm....Nu skal vi altså have gang i den skalle igen søde :-)

Anna
17 år28. november 2006 kl. 21:21
re: re: Mandagsvejning
He he he Anna, -skønt at det ikke kun er MIG der ikke kan styre madindtaget hele tiden..*ss* Nej pjat.. MEN lad os bare komme op på hesten igen. I dag er endnu en dag og min plan ER i hvert fald at spise sundt og grønt fra i dag.. Er du med?
Håber I er blevet raske igen og at du ikke stresser for meget på jobbet..

Knus og "off you go dear ;o)"
17 år29. november 2006 kl. 10:55
re: re: re: Mandagsvejning
Hejsa Mulde

Er da blevet frisk igen.

Og stress. Nej nej. Det er en by i Rusland. Har for mange år siden besluttet mig til ikke at blive stresset. Med de rigtige "værktøjer" kan det sagtens lade sig gøre - også i en supertravl hverdag. Jeg har et arbejde, hvor jeg altid er bagud, så jeg er nødt til ikke at være stresset.

Jep, har levet sundt og fint i 2 dage. Så jeg er "off-you-go".

Anna
17 år29. november 2006 kl. 20:52

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });