Hej futura
Hvor er det flot, tillykke med det. Det kan du godt være stolt af. Desværre er der ikke røget noget af mine mange kg...Weekenden har været lidt for slem. Vi har været til kobberbryllup og familiefrokost. Men op på hesten igen. Det skal nok komme. Og ganske som du gør, så skejer jeg også ud engang imellem, det skal der også være plads til. Man kan jo kombinere popcorn med frugt skåret i stykker. Det elsker mine børn i hvert fald..Det er jo også uskyldigt, at man gør det engang imellem. Man skal ikke fornægte sig selv noget. Kan ,man kombinere det og samtidig tabe sig, så synes jeg da det er rigtig flot. Det er jo mange gange det der er fejlen ved de lynkure, man får ingenting, men skal holde sig til grønt og kun grønt. Så nyd at du kan hygge dig med dine børn og stadig opnå så flot et vægttab..
Knus 3piger
#2 af bruger slettet
Vægten viste i dag 115,8 kg - dvs. at jeg har tabt 1,2 kg siden sidste mandag, hvor jeg vejede 117 kg.
Jeg er positivt overrasket over, hvor meget jeg har kunnet tillade mig at spise, når jeg samtidigt har villet tabe mig. Lørdag tillod jeg mig en øl til aftensmaden...og popcorn sammen med ungerne til Nordisk juniorMGP. Jeg tror, at det er bedre at jeg tillader mig at skeje LIDT ud en gang imellem ...frem for at "falde godt og grundigt i". Hvilke erfaringer har I andre gjort jer på dét område?
Mvh. Futura