Pludseligt vægttab

Du læser en tråd i debat > vægttab

Pludseligt vægttab
Hej alle mine med-tabere :o)

Jeg har siden januar v;ret i gang med mit slanke projekt, og det er gaaet rigtig fint.
Jeg har tabt mig stille og roligt, ca 100-150 gram om dagen. For en maaneds tid siden var vi paa ferie i DK. Der tabte jeg mig ikke, vaegten stod bare stille, det gjorde den ogsaa en uges tid efter vi kom hjem.
Men her inden for den sidste uge, er mit vaegttab gaaet meget staerkt. Det er selvfoelgelig rart, men foeles bare lidt voldsomt.
Jeg er paa en uge gaaet fra 60.6 kg til 57.9 kg. Jeg har ikke gjort noget anderledes. Der overrasker mig meget, isaer fordi jeg er ved at vaere taet paa min ideal vaegt.
Er der nogle der har erfaringer med dette? Boer det bekymrer mig eller skal jeg bare nyde det?
13 år26. april 2011 kl. 00:18
re: Pludseligt vægttab
Jeg tror faktisk bare at du skal nyde det.. Efter en periode med stilstand (kan skyldes væskeophobning pga tilvænning til varmen i vejret, salt, cyklus, hormoner, fordøjelse, whatever) så kan vægten nemt falde et par kilo hurtigt. Du har jo stadig haft underskud mens vægten stod stille og det viser sig jo på et tidspunkt.. Jeg oplever også altid selv at når jeg er ude på ferie, så står vægten stille, selvom jeg stadig ligger med det sædvanlige underskud og holder kostplanen og motionerer. Tror det skyldes at min fordøjelse bliver lidt underlig når jeg ikke er hjemme i det vante. Når jeg så kommer hjem sker det engang imellem at vægten falder lidt drastisk.. Det er desværre ikke sket denne påske, men man er jo ikke altid lige heldig :)

Tillykke med dit flotte vægttab :)
13 år26. april 2011 kl. 07:10
Jeg har oplevet det samme her i ferien. Vægten er faldet fra 67,2 til 65,7! Det er sååå underligt for har arbejdet helt vildt og har derfor ædt McD som en klam gris.. men jeg klager ikke, 2 kg på en uge! Min vægt har så stået rimelig stille i en måned, så jeg fortjener det også (-:
13 år26. april 2011 kl. 07:27
hov, der gik hovedregningen liiige hurtigt nok (-: 1,5kg på en uge!
13 år26. april 2011 kl. 07:28
Tak for svarene.
Godt at høre at man er normal :o)
13 år26. april 2011 kl. 09:03

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });