Hjælp :(

Du læser en tråd i debat > vægttab

Hjælp :(
Hej allesammen,
Jeg er ny herinde, og hvor er det fedt at se den gjest I har :))
Jeg håber der er en der kan hjælpe mig. Jeg har startet en livstil ændring.
Men hmm der sker ikke så meget med vægten. Muskler vejer mere end fedt, det er jeg klar, men der sker ingenting. Jeg træner hverdag 30-40 min i motionscenter.
Jeg spiser havregrøn(morgenmad) 2 rugbrødsmadder m. markel og æg (frokost) Kylling i ovn og 2 mellem bagte kartofler (aftensmad) Jeg drikker 2 liter vand. Jeg spiser meget sundere end tidligere.
Er der nogen der har en evt. grund hvorfor der ikke sker så meget? God påske :)
13 år25. april 2011 kl. 11:47
re: Hjælp :(
Velkommen
Hvad med frugt og grønt ,
og hvor meget skal du tabe?
Prøv at taste vægt og hvad du vil tabe og din mad og motion ind
Så du får et overblik over antal kcal. du kan spise
vh kis

13 år25. april 2011 kl. 12:31
Kan kun slutte mig til Kis.
Skriv alt du spiser ind i Madital. Det er jo sunde ting du spiser (selv om du godt nok ikke nævner frugt og grønt...) men det kommer jo meget an på mængder. I en dåse makrel i tomat er der f.eks. let 240 kcal.
Held og lykke.
13 år25. april 2011 kl. 12:50
Som der bliver sagt er det jo sund mad du spiser, men så vidt jeg kan se er der en stor overvægt af kulhydrat? Der er nogle gode retningslinjer for hvad man skal have herinde, og hvis man vil tabe sig er det en god idé at holde kulhydrat i underkanten :)
13 år25. april 2011 kl. 13:24
Jeg kan tilslutte mig mange af de andres indlæg. Vej ALT, du spiser og plot det ind i madital, så får du styr på dit kalorieindtag, og hold dig så nede på 1200-1500 kcal, om dagen, så skal der nok ske forandringer i vægten. Jeg taler af erfaring. Tabte 5 kg i februar og yderligere 5 kg inden d.d., så jeg nu vejer 80 kg. er 174 høj og knap 62 år (kvinde). Har et håb om hen over sommeren at tabe yderligere et par kilo. Ønsker dig al held og lykke fremover.
13 år25. april 2011 kl. 18:15
Jeg spiser 1-2 æbler hverdag, men er på ingen måde nok. Jeg har lavet en beregning inde på madital og den siger jeg indtager 1107 kcal pr. dag.
Tror I jeg træner for meget? Jeg ved godt jeg ikke spiser nok grønt, men dejligt at andre kan se jeg spiser sundt, for har været i tvivl om min kost var okay. Tak for alle de gode svar :O)
13 år25. april 2011 kl. 19:47

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });