redutil

Du læser en tråd i debat > vægttab

redutil
andre som får piller af dceres læge for at tabe sig.

jeg har fået redutil i 14dage og er meget tilfreds
18 år25. november 2006 kl. 10:23
re: redutil
Hej Fjotte

Næ...

Der er mulighed for bivirkninger ved alle præparater, så det er altid et spørgsmål om at veje fordele op imod evt. ulemper. Jeg kender ikke det præparat du nævner, men du og din læge må være nået frem til, at fordelene er størst - og I har formodentlig aftalt at følge op på virkningen.
Når jeg læser din profil, kan jeg se, at du har prøvet forskellige indgangsvinkler til et vægttab/en sundere livsstil - uden den ønskede effekt. Jeg synes, at det er flot at du ikke giver op, men i stedet er parat til at prøve andre nye veje for at "nå i mål". Held & lykke med det!! - Og god weekend, Futura
18 år25. november 2006 kl. 12:08

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });