Vægten står stille??

Du læser en tråd i debat > vægttab

Vægten står stille??
Heeej allesammen :)
Jeg har et mindre problem.. Jeg har siden november tabt mig ret meget.. ca. 10 kg. Og jeg mangler stadig 4, men vægten har i et stykke tid stået stille, selvom jeg har fulgt planen og gjort, som jeg plejer.
Er der nogen der, ved, hvad årsagen kunne være, eller hvad man kunne gøre for at skubbe vægttabet igang igen? For det er frustrerende at holde sig væk fra mange ting og indtage 1200 kcal, men ikke se resultater mere.. :(
13 år22. april 2011 kl. 23:59
re: Vægten står stille??
Tålmodighed og forsætte kuren du bliver sat på prøve kan du klare det?
13 år23. april 2011 kl. 17:01
re: Vægten står stille??
Du skal bare blive ved med at gøre det du gør...
Sådan havde jeg det også, & så lige pludselig går det stærk igen...
Det der skubbede min vægt igen, var fx. at træne en dag jeg IKKE plejer at træne... Det gjorde jeg og så gik det stille og roligt igen... Du mangler jo overhovedet ikke meget, så jeg synes bare at du skal nyde at du ikke mangler så meget og så fortsætte. :-)
13 år23. april 2011 kl. 18:44

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });