#2 af Mrsjag (slettet)
Har brug for hjælp... når vægttabet går FOR hurtigt.
Du læser en tråd i debat > vægttabMrsjag (slettet)
re: Har brug for hjælp... når vægttabet går FOR hurtigt.
Jeg er lidt jaloux for at være helt ærlig :o)
Hvis du trænder meget kunne det jo være væske. Eller mangel på samme.
Hvis du trænder meget kunne det jo være væske. Eller mangel på samme.
13 år22. april 2011 kl. 10:42
Need2befit (slettet)
mangel på væske?
Men jeg drikker meget, især når jeg træner, men jeg skriver det aldrig på madital.
Men jeg drikker meget, især når jeg træner, men jeg skriver det aldrig på madital.
13 år22. april 2011 kl. 11:30
Dolphin (slettet)
Jeg kan huske da jeg var i din alder, der gik mit vægttab også meget hurtigere....tabte mig 11 kg på 21 dage da jeg var 17 år...Jeg tror at du skal være helt rolig omkring det. Der hvor du skal holde øje er når du har tabt det du ønsker, så du ikke tager det hele på igen. Det skete for mig....og for flere 1000 andre.
Hvis det går for hurtigt for dig, så spis et par 100 kalorier mere om dagen. Et hurtigt vægttab i starten, tror jeg også hænger sammen med at tarmene tømmes og fyldes med mindre end før :)
Hvis det går for hurtigt for dig, så spis et par 100 kalorier mere om dagen. Et hurtigt vægttab i starten, tror jeg også hænger sammen med at tarmene tømmes og fyldes med mindre end før :)
13 år22. april 2011 kl. 11:58
Need2befit (slettet)
Men det er ikke min start... Det var i januar, hvor jeg næsten vejede omkring de 70-72kg...
Det gik det også meget hurtigt, men regnede også med at det vil gå langsommere efter som jeg ikke har særlig meget at give mere
Det gik det også meget hurtigt, men regnede også med at det vil gå langsommere efter som jeg ikke har særlig meget at give mere
13 år22. april 2011 kl. 12:04
Need2befit (slettet)
:-]
13 år22. april 2011 kl. 21:47
Hvordan kan det gå så hurtigt? når jeg spiser omkring 1300-1500kcal de dage, hvor jeg har trænet, men spiser 1200kcal, de almindelige dage...
I denne her uge har jeg trænet hver anden dag, mere end jeg plejer...
Men før i næsten 1 mdr. sad min vægt fast og når de så ikke gøre så gør det stærkt ned, ligesom at jeg skal indhente det jeg ikke har tabt i en periode, hvor jeg har siddet fast...
& jeg vil ikke tabe mig så hurtigt... fordi jeg ikke mangler så meget, & så så har jeg masser af tid...
Nogen der har prøvet det?