Kan ikke finde ud af det længere..

Du læser en tråd i debat > vægttab

Kan ikke finde ud af det længere..
.... overskriften siger vist sig selv. Øv øv øv og jeg bliver bare tykkere og tykkere... Jeg tænkr hele tiden at det ikke gør noget at jeg lige spiser den lakrids eller de to skiver brød... aaaarrggh
13 år20. april 2011 kl. 20:09
re: Kan ikke finde ud af det længere..
Jeg husker at du havde det ligesådan før jul?......
Har du stadig dansetimer flere forskellige steder?
Prøv at finde tilbage til de dage hvor du havde styr på hvad der var godt for dig at spise.
Du har brug for en del kcal da du danser flere timer om dagen
Det ved jeg at du ved alt om så..........
13 år20. april 2011 kl. 23:12

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });