#2 af Muldebeerg
Onsdagsvejning
Du læser en tråd i debat > vægttabMuldebeerg
re: Onsdagsvejning
Hej Anja!
Min vægt igår sagde 74,0, så det er ok... Tror jeg har tabt mig lidt siden sidste uge, men er ikke helt sikker - tsk tsk tsk..
Tillykke med de 400 gram, husk nu lidt har også ret, ikke sandt..
Knus fra Mulde
Min vægt igår sagde 74,0, så det er ok... Tror jeg har tabt mig lidt siden sidste uge, men er ikke helt sikker - tsk tsk tsk..
Tillykke med de 400 gram, husk nu lidt har også ret, ikke sandt..
Knus fra Mulde
18 år22. november 2006 kl. 18:40
annap (slettet)
re: re: Onsdagsvejning
Jo jo da Mulde. 300 gram er der røget. Fint du. Fortsæt med gulerødderne.
Og Anja, ja ja, tålmodighed. Der er perioder med stilstand. Synes, du klarer det flot.
Knuser
Anna
Og Anja, ja ja, tålmodighed. Der er perioder med stilstand. Synes, du klarer det flot.
Knuser
Anna
18 år22. november 2006 kl. 21:29
zenta78 (slettet)
re: Onsdagsvejning
Hej tillykke med vægt tabet alle.
jeg har haft en god uge jeg har tabt 1 kg.
så nu er jeg kun 3 kg fra mit næste mål.
ha en god uge alle sammen.
zenta
jeg har haft en god uge jeg har tabt 1 kg.
så nu er jeg kun 3 kg fra mit næste mål.
ha en god uge alle sammen.
zenta
18 år23. november 2006 kl. 07:27
Tina J (slettet)
Tillykke til Jer alle med Jeres vægttab. Selv har jeg tabt 300 gram, så vægten siger nu 74,9. Havde håbet på lidt mere, men så længe det går ned af , er det ok.
Mvh Tina
Mvh Tina
18 år23. november 2006 kl. 09:35
Frk L (slettet)
Hejsa alle ovenfor. Ville bare sige tillykke jeres vægttab, (også jer der ikke har tabt så meget;) det ser ud som om det har været en ok uge for os alle, især Zenta - Tillykke med det hele kg.
Jeg er lidt spændt på den kommende måned. Julefrokosterne kommer på stribe nu, hver weekend frem til jul. Jeg vil gøre hvad jeg kan, for stadig tabe mig den næste måned, men ved det bliver svært.
Knus Anja
Jeg er lidt spændt på den kommende måned. Julefrokosterne kommer på stribe nu, hver weekend frem til jul. Jeg vil gøre hvad jeg kan, for stadig tabe mig den næste måned, men ved det bliver svært.
Knus Anja
18 år23. november 2006 kl. 15:33
Jeg har tabt 400 g. Vejer 71,8 nu. Er lidt skuffet, da jeg vejede det samme for 5 dage siden, og har været meget flittig med at spise sundt. Men kroppen skal vel også kunne følge med, og alt tab er jo positivt.
Hvordan er det gået med jer?
Knus Anja