okay, indrømmet.. jeg vidste ikke helt, hvor jeg skulle ligge dette indlæg, derfor kom det herind.
Men nu haster sommeren jo snart ind på os, og som så mange andre, vil jeg gerne kunne vise sig frem, fra den bedst tænkelige side. derfor.. Jeg har ikke noget egentlig behov for at tabe en masse vægt, men tilgengæld tabe noget af det genstridige fedt, som man som kvinde bare har. jeg har i vinterens løb arbejdet ihærdigt på at opbygge min muskelmasse, men hvad gør jeg nu? hvordan kommer jeg videre? jeg kører pt med et kcal indtag på ca 1200, med en 40 % protein-40 % kulhydrat- 20 % fedt fordeling, ca. lyder dette fornuftigt nok? hvad med styrke, cardio? hvordan skal jeg bedst tilrettelægge dette? evt. nogen som har et par gode sider at henvise til, hvis er?
derudover .. et sidste spørgsmål. jeg har anskaffet mig en fedttang, men hvilken formel skulle være den bedste at bruge?
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Men nu haster sommeren jo snart ind på os, og som så mange andre, vil jeg gerne kunne vise sig frem, fra den bedst tænkelige side.
derfor.. Jeg har ikke noget egentlig behov for at tabe en masse vægt, men tilgengæld tabe noget af det genstridige fedt, som man som kvinde bare har.
jeg har i vinterens løb arbejdet ihærdigt på at opbygge min muskelmasse, men hvad gør jeg nu?
hvordan kommer jeg videre?
jeg kører pt med et kcal indtag på ca 1200, med en 40 % protein-40 % kulhydrat- 20 % fedt fordeling, ca. lyder dette fornuftigt nok?
hvad med styrke, cardio? hvordan skal jeg bedst tilrettelægge dette? evt. nogen som har et par gode sider at henvise til, hvis er?
derudover .. et sidste spørgsmål.
jeg har anskaffet mig en fedttang, men hvilken formel skulle være den bedste at bruge?
tusind tak for jeres tid!
Hanna