Hvad skal der til for at smide sølle 2 kg???

Du læser en tråd i debat > vægttab

Hvad skal der til for at smide sølle 2 kg???
Hej.

Jeg taber mig ikke, og jeg kan simpelthen ikke forstå det, så hvis der er nogen, der har et bud på, hvad jeg skal gøre anderledes, vil jeg meget gerne høre det.

Jeg er 173 cm, vejer 67 kg, forbrænder cirka 2500 kcal om dagen og spiser omkring 1500-1800 kcal - heraf ca. 25 % protein.

Og sådan har det været i meeeget lang tid efterhånden!
Jeg har med denne højde aldrig været under 65 kg (og har heller ikke lyst til det), men ville alligevel gerne lige smide de par kg, der sidder og irriterer.

Er der nogen der har et godt råd eller en forklaring? Eller har det på samme måde?
13 år19. april 2011 kl. 10:38
re: Hvad skal der til for at smide sølle 2 kg???
Har du skrevet ned hvad du spiser.....
13 år19. april 2011 kl. 10:46
Mon ikke du har indtastet aktivitetsniveauet forkert?
13 år19. april 2011 kl. 10:58
Jeps, indtil for et par uger siden. Er nu så træt af det, at jeg kører på rutinen, men uden at have lavet om på ret meget. Er meget bevidst om hvad der er i de forskellige fødevarer, da jeg har interesseret mig for det længe. Grunden til at jeg er på madital, er egentlig, at jeg gerne ville være lidt mere bevidst om hvad de forskellige ting indeholder af vitaminer og mineraler. Har vejet 66-68 kg de sidste mange år.
13 år19. april 2011 kl. 11:00
Jeg har sat mit aktivitetsniveau meget lavt - arbejder på kontor. Og har kun sat 2 timers moderat motion udover det. Så taster jeg når jeg bevæger mig, og det gør jeg hver dag - 11 km på arbejde retur (enten på ben eller cykel), og så har jeg en meget aktiv fritid, hvor jeg selv går/løber en masse lange ture og ellers går langt med min kæreste.
13 år19. april 2011 kl. 11:22
Nu har jeg slettet de 2 timers moderat motion, som jeg ellers havde i min profil, og det gør helt sikkert en forskel på min daglige forbrænding. Skriver fremover kun helt konkret hvad jeg laver af bevægelse, Tak for tippet, Lunaba c",)
13 år19. april 2011 kl. 11:30
hej, f'ørst og fremmest forstår jeg dig godt, øv det er skod!
men var til et fordrag her for noget tid siden om kost og ernæring og vægttab, der fik vi fortalt at det tit kan hjælpe hjælpe at variere lidt i sin kost når det gåri stå, din krop siger muligvis stop, da du allerede har tabt det fedt din krop ikke nødvendigvis havde brug for, og derfor ikke vil af med mere, men du KAN godt komme af med det, prøv at ændre lidt i kosten og klø mere på hvad angår motion, nu ved jeg ikke havd du træner, men prøv at mixe en god træning med en intensiv puls tæning blandet med styrke. det skulle være rigtig godt når man vil tabe sig, da det er vigtigt at få trænet de store muskel grupper samtidig med at få pulsen op... prøv med flere kcal om dagen ?
13 år19. april 2011 kl. 12:09

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });