Mulde's skalleuge nr. 2...

Du læser en tråd i debat > vægttab

Mulde's skalleuge nr. 2...
Ja, det gik jo faktisk forholdsvist godt i sidste uge, så jeg tror jeg forsøger mig med endnu en skalleuge... Motionen bli'r dog noget mere begrænset denne uge, men så må jeg jo sørge for masser af grønt i stedet for, ikke sandt.. ;o)

Målet er:

Min. 400 gr. grøntsager om dagen
Motion:
Mandag: 1 gåtur på 1 time (er klaret, he he he)
Tirsdag: Spinning 1 time
Torsdag: Muligvis en gåtur, hvis jeg når det ellers 100 mavebøj
Fredag: Step 1 time
Lørdag og søndag skal jeg arb. og til julefrokost, så der bli'r der vist heller ikke tid til for meget.. MEN måske en gåtur søndag aften...

Ja, det må være min skalle.. Hvis der er nogen der har lyst til at hoppe med, skal I være så velkommen...

Knus fra Mulde
18 år20. november 2006 kl. 16:38
re: Mulde's skalleuge nr. 2...
Hejsa Mulde

Den plan ser da rigtig god ud. Fint, du lægger planerne. Og fint, du kan holde dig til dem. Det skal nok lykkes for dig er jeg sikker på.

Knuser

Anna
18 år20. november 2006 kl. 17:39
Stines skalleuge nr. 1...
Efter en rigtig off-mandag må je gogså hellere opføre mig pænt resten af ugen...
Motion: 1 times rask gang tirsdag, ½ time onsdag, 1 time torsdag, ½ time fredag. Lørdag skal jeg stå og arbejde i køkken det meste af dagen....søndag vil jeg gerne ud og gå en time, hvis mine knæ vil.
Mad: Minimum 400kcal i underskud hver dag. Fedtenergiprocent under 30 hver dag.

Det tror jeg blive rmin uge....
18 år21. november 2006 kl. 07:08
re: Stines skalleuge nr. 1...
Hej Stine!

Det lyder da heller ikke helt tosset.. Jamen så pøj pøj med det ;o)

Knus fra Mulde
18 år21. november 2006 kl. 10:31

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });