YES, I almost did it!!!

Du læser en tråd i debat > vægttab

YES, I almost did it!!!
Jaaa, her til morges vejede jeg mig og vægten sagde 58,5 kg! Det er 1½ kg fra min idealvægt. Jeg stoppede med at ryge for snart 1½ år siden og pludselig havde jeg taget 12 kg på?? Nu har jeg smidt 10 af dem over lang tid med sund mad og masser af motion, og også tid til at nyde livet med de synder der hører til :-)
Jeg er bare vildt glad og vil bare sige at hvis man kæmper og ikke giver op skal ens vægttab nok komme, bare hold ud :-)! Det betaler sig i den lange ende!
13 år18. april 2011 kl. 07:29
re: YES, I almost did it!!!
Det er da bare super flot.. :)
Selv så jeg et tal på min vægt i dag, som jeg ikke husker hvornåe jeg så sidst.. Med lidt vilje skal vægttabet nok komme.. :)
13 år18. april 2011 kl. 10:29
re: YES, I almost did it!!!
Hvor er det bare super godt, tillykke til dig!
Glæder mig til selv at stå med samme oplevelse. Om en uges tid regner jeg med at være i "50'erne", for første gang siden jeg var teenager. Glæder mig!
13 år18. april 2011 kl. 11:26

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });