Hejsa Henriette!
Velkommen hertil, jeg håber også at vi kan hjælpe dig videre herinde.. Vi plejer at være meget gode til at støtte op om hinanden, men det aller aller vigtigste er, at du tager godt fat i nakken på dig selv også. For ellers kan vi komme med al den opbakning vi vil, uden det hjælper, ikke sandt *Ss*
Hvordan overspiser du? Jeg mener, husker du at spise 6 gange om dagen Dvs. ca. hver 3. time? Husker du at få en masse grøntsager i løbet af dagen og masser af vand, gerne 2-3 l.? Allerede der, vil du sandsynligvis få en lille mæthedsfølelse. Når så de dumme dage kommer, hvor vi alle har lidt lettere ved at falde i, -så forsøg at undgå (generelt) at have de søde sager i huset (eller hvad du ellers plejer at overspise af)... Forsøg at have alternativer i stedet for, fx. rosiner, lidt nødder, frugt osv., så det i det mindste ikke bli'r så voldsomt igen, når trangen kommer...
Bare lidt forslag, jeg håber det måske kan hjælpe dig lidt på vej. Ellers så skriv evt. lidt mere uddybende, så er jeg sikker på der kommer masser af gode råd til dig..
Knus og held og lykke fra Muldebeerg
#2 af Muldebeerg
Tænkte at dette forum måske kunne hjælpe mig videre..
Mvh. Henriette