#2 af Muldebeerg
Hjælp til eksamensopgave - journalist
Du læser en tråd i debat > vægttabMuldebeerg
re: Hjælp til eksamensopgave - journalist
Hej Sacharissa!
Det lyder meget spændende, men jeg kan desværre ikke hjælpe dig..
Vil derimod ønske dig held og lykke med opgaven, -håber du finder en person der kan hjælpe ;o)
KH Mulde
Det lyder meget spændende, men jeg kan desværre ikke hjælpe dig..
Vil derimod ønske dig held og lykke med opgaven, -håber du finder en person der kan hjælpe ;o)
KH Mulde
18 år20. november 2006 kl. 14:57
sacharissa (slettet)
re: re: Hjælp til eksamensopgave - journalist
Tak for støtten. Jeg tror, at jeg har fundet min interviewperson nu. Det gik fantastisk hurtigt. Så jeg takker for jeres tid.
18 år20. november 2006 kl. 17:02
Jeg er bruger herinde, og har fået megen hjælp fra sitet - nu vil jeg så bede om noget mere hjælp.
Jeg skal til at skrive min førsteårsopgave på journalisthøjskolen, hvilket vil sige, at jeg skal skrive minimum to artikler af en udredende karakter. Udredende journalistik er når man finder et problem og belyser det objektivt.
Jeg har besluttet, at jeg vil skrive om fedmeproblematikken, bl.a. fordi jeg selv har det helt tæt inde på livet (eller i virkeligheden om hjertet).
Det jeg har brug for hjælp til er en person, der vil lade mig interviewe ham/hende til mine artikler.
Specifikt er jeg interesseret i personer, der har problemer med overspisning, og som har haft svært ved at få hjælp til at komme ud af overspisningen. Det er også interessant, hvis personen har bedt lægen om hjælp.
Det skal siges, at artiklen kan risikere at blive offentliggjort - men tidligst efter min eksamen som ligger i starten af januar, og det er ikke muligt at være anonym. Desuden er det nødvendigt, at jeg får lov at tage et billede af en eventuel interviewperson, som skal være et supplement til artiklerne.
Det er hovedtrækkene, yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse på: ssheridan@mail.djh.dk
Jeg håber at høre fra en eller flere herindefra.
På forhånd tak
Sacharissa