#1 af bruger slettet
Større energiunderskud?
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
Større energiunderskud?
nogen der har forslag til hvordan man får et større energi underskud? kan se at jeg ikke het har styr på det:(
18 år15. november 2006 kl. 21:29
aniara (slettet)
re: Større energiunderskud?
Jeg sværger til motion. Man kan faktisk godt blive afhængig af det ;-)
18 år18. november 2006 kl. 09:02
Lois Lane (slettet)
re: Større energiunderskud?
En god måde at få større energi underskud er at tænke lidt over hvad du spiser og så selvfølgeligt dyrke motion. Spar på fedt, dvs når du f.eks. køber oksekød køb 3-6% i stedet for 18-20%. Spis mange grøntsager og når du skal have brød, pasta osv skal du købe fuldkorns varianten i stedet for den hvide udgave. Når du bliver slik sulten så spis et stykke frugt i stedet. Det kan godt være at det ikke virker så tilfredsstillende i starten, men jeg tør godt love dig at efter to ugers tid er din slik trang totalt væk og du har det meget bedre. Hvis du spiser ost så køb light udgaven i stedet for den med 45+. Generelt skal du kæbe pålæg med under 5% fedt i. Den grønne slagter har nogle rigtigt gode ting, men der er også biligere varianter.
Altså alt ialt tænk over hvad du spiser og hold igen på sukker (kulhydrater) og fedt. Husk dog at du jo skal have noget fedt, nemlig den gode vegetabilske type som f.eks. findes i nødder, fisk, avokado og så videre (skal selvfølgeligt stadig spises med måde).
Håber dette hjalp en lille smule.
Knus LL
Altså alt ialt tænk over hvad du spiser og hold igen på sukker (kulhydrater) og fedt. Husk dog at du jo skal have noget fedt, nemlig den gode vegetabilske type som f.eks. findes i nødder, fisk, avokado og så videre (skal selvfølgeligt stadig spises med måde).
Håber dette hjalp en lille smule.
Knus LL
18 år19. november 2006 kl. 16:12
bruger slettet
re: re: Større energiunderskud?
mange tak:)
var helt sikkert tips jeg kunne bruge. hehe og ja er afhængig af motion, træner 5 dage om ugen og har nu gjort der i flere måneder:) i fitnessdk, problemet er mere mine madvaner... ups... hehe... især i weekenderne... men mange tak skal i have...
knus!
var helt sikkert tips jeg kunne bruge. hehe og ja er afhængig af motion, træner 5 dage om ugen og har nu gjort der i flere måneder:) i fitnessdk, problemet er mere mine madvaner... ups... hehe... især i weekenderne... men mange tak skal i have...
knus!
18 år19. november 2006 kl. 20:32