#2 af Muldebeerg
Super instiling:)
Du læser en tråd i debat > vægttabMuldebeerg
re: Super instiling:)
Hej The Sk8r!
Velkommen hertil, håber du bli'r glad for at være med herinde.. Jeg er lige "vendt tilbage" igen, efter nogle måneder udenfor Madital, men det er en super god side herinde...
Pøjpøj med vægttabet...
Knus fra Mulde
Velkommen hertil, håber du bli'r glad for at være med herinde.. Jeg er lige "vendt tilbage" igen, efter nogle måneder udenfor Madital, men det er en super god side herinde...
Pøjpøj med vægttabet...
Knus fra Mulde
18 år15. november 2006 kl. 21:55
bruger slettet
re: re: Super instiling:)
mange tak:) syntes siden her er en rigtig god måde at få mere styr på sin kost og motion....
18 år17. november 2006 kl. 17:59
Lois Lane (slettet)
VELKOMMEN TIL
Velkommen til,
Jeg har ligesom Muldeberg været væk et stykke tid, men er nu vendt tilbage. Det er dejligt at have en sidde som denne til at holde én i ørene når det kniber. Jeg håber du bliver glad for at være her.
Knus fra LL
Jeg har ligesom Muldeberg været væk et stykke tid, men er nu vendt tilbage. Det er dejligt at have en sidde som denne til at holde én i ørene når det kniber. Jeg håber du bliver glad for at være her.
Knus fra LL
18 år19. november 2006 kl. 16:16
Er ny herinde, er lige ved at finde rundt og sådan lidt. vil bare lige sige at jeg synes at det er Super flot at i har tabt jer så meget. har læst nogle af de forskellige indlæg herinde, kanon flot arbejde :-) håber jeg kommer til at kunne følge med jer. hehe:)