Onsdagsvejning

Du læser en tråd i debat > vægttab

Onsdagsvejning
Hej Alle :)

Jeg har tabt 300 g. i denne uge( nu 72,2), og det er jeg rigtig glad for, da jeg havde en lidt usund weekend. Hvordan går det med jer andre herinde? Kan I holde gejsten oppe, trods det efterhånden noget grå efterårsvejr?

Knus Anja
18 år15. november 2006 kl. 10:03
re: Onsdagsvejning
Godt gået, Anja. Min vægt siger 75,2, så jeg har smidt 400 g. i denne uge, så det er ok. Det kan være lidt svært at holde gejsten oppe, men heldigvis er min kæreste en rigtig god støtte, og vi er begyndt at gå til badminton sammen. Så lidt motion bliver det da til. Held og lykke til alle.
Mvh Tina.
18 år15. november 2006 kl. 10:45
re: Onsdagsvejning
Hejsa. jeg har også tabt 300gr. i denne uge rart da det hele har sået lidt stille.

tillykke til jer.

zenta
18 år15. november 2006 kl. 17:42
re: re: Onsdagsvejning
Hejsa Anja!

Det er godt gået, og også tillykke med Tina og Zenta ;o) Jeg har vejedag om mandagen, så jeg venter lige lidt endnu..

Kh Mulde
18 år15. november 2006 kl. 21:53
re: re: re: Onsdagsvejning
Hej Alle. Tillykke med jeres tab. Og Mulde, håber det går godt mandag.
Tina - det er dejligt din kæreste støtter dig:) Badminton lyder sjovt, og noget man ikke lige mister lysten til.

TanteToT - hvordan går det med dig?
18 år16. november 2006 kl. 16:55

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });