Hejsa Mulde
Godt at se, at du er i gang igen. Bare klø på, så skal du nok blive lækker til jul.
Det der med vandet. Det er jeg også bedst til på arbejdet. Tror, det er fordi, der på arbejdet er helt faste rutiner, som vandet kan passes ind i. Det er der som regel ikke, når jeg har fri. Kan det være derfor mon?
Ja, jeg laver skaller for mig selv. Med det store vægttab, jeg har skullet og skal præstere, er jeg nødt til at tage det i ryk. Ellers bliver jeg da vanvittig :-)
Jeg har haft en periode, hvor jeg har haft supertravlt på arbejdet og også privat. Og det kan ses på vægten. Ikke at jeg tager voldsomt på eller noget, der er bare stilstand. Så i næste uge skal der skalles igen :-)
Anna
#2 af annap (slettet)
Yep! Igår startede jeg min egen lille "skalle" op, som forhåbentligt holder hele ugen...
Planen er følgende:
Min. 300 gr. grove grøntsager hver dag
Motion man-tirs-ons-torsdag og forhåbentligt nogle gåture i weekenden..
Igår var motionen, i hus da jeg var til spinning og grønt fik jeg også spist det jeg skulle..
Idag er der indtil videre røget 340 gr. grønt ned og om en time er jeg på vej til spinning igen, så det må så være dag 2 med god samvittighed...
Nu skal jeg bare lige huske at drikke godt med vand oveni, -det er jeg bedst til, når jeg er på arbejde, mystisk nok..
Hvad med Jer andre? Laver I også små "skaller" for Jer selv??
Knus fra Mulde