Tilbage igen??

Du læser en tråd i debat > vægttab

Tilbage igen??
Halløjsa med Jer!

Så har jeg endelig besluttet mig for at stikke snuden indenfor i dette glimrende forum igen.. Mon der stadig er nogen tilbage jeg kender? Det håber jeg da lidt, men ellers glæder jeg mig til at snakke med alle Jer andre ;o) Det ser ud til at der er pænt livligt herinde.-så må jeg se om jeg kan være med til at bidrage lidt, -selvom det nok bli'r lidt i perioder..

Håber I alle har det godt og at det går godt med Jeres vægttab..

Knus fra Muldeberg
18 år14. november 2006 kl. 03:01
re: Tilbage igen??
HEEEJ Mulde,
Jeg er som du ved også lige vendt tilbage, hvor er det hyggeligt at der stadig er nogle tilbage fra mad og sundhed .
Hvordan går det med dig og dit vægttab?
Stort Knus fra Lois Lane
18 år14. november 2006 kl. 13:59
re: re: Tilbage igen??
Hej Mulde.

Ja jeg er også hoppet tilbage til dette forum.
Anna er her også endnu. Ellers ved jeg ikke så meget om der er flere af os "gamle" herinde.
Vi mangler lidt aktivitet på den anden side, det er lidt ærgeligt. Men jeg er startet igen igen og har brug for lidt opbakning og smæk for skillingen når det ikke helt kører, og det var denne side jo kanon til. ;-)
Kram
Corina
18 år14. november 2006 kl. 14:10
re: re: re: Tilbage igen??
Hej Corina og LL!

Skønt at se Jer igen, lur mig om ikke lige pludselig Smiley og Bamse også dukker op igen, -de dukkede jo også op, sidst jeg var her...

LL vægten er vist som den nu engang er, belastende!!! Men forhåbentligt stadig på vej ned... Jeg har tabt mig mellem 3-5 kg. det sidste halve år, de 3 kg. er ikke kommet på igen, men de sidste 2 svinger lidt.. Pt. ser det dog ud til at gå ned med kurven, så det er skønt..

Hvad med dig?

Og Corina, knokler du helt tosset med motionen??

Knus fra Mulde
18 år14. november 2006 kl. 16:14

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });