#2 af annap (slettet)
mandagsvejning
Du læser en tråd i debat > vægttabannap (slettet)
re: mandagsvejning
Hejsa 3piger. 400 gram er da helt fint. Det kan du godt være tilfreds med.
Jeg har taget 300 gram på. Ingen motion i denne uge. Har haft en alt for travl kalender.
Anna
Jeg har taget 300 gram på. Ingen motion i denne uge. Har haft en alt for travl kalender.
Anna
18 år13. november 2006 kl. 14:30
Muldebeerg
re: re: mandagsvejning
Hello, hhmmm..måske skulle jeg hoppe med på mandagsvejningen?? Så vidt muligt? For jeg har skiftende arb.tider, så det er ikke altid lige let..
Min vægt idag (mandag) hedder 73,9. De seneste uger har den ligget mere på 74 og derover, så det er da et skridt i rette retning, ikke sandt.. ,o)
Kh Mulde
Min vægt idag (mandag) hedder 73,9. De seneste uger har den ligget mere på 74 og derover, så det er da et skridt i rette retning, ikke sandt.. ,o)
Kh Mulde
18 år14. november 2006 kl. 03:11
annap (slettet)
re: re: re: mandagsvejning
Søde Mulde.
Du kan sgu ikke blive ved med at undskylde dig med de skiftende arbejdstider :-) Hop på vægten hver dag - så kan du være med ved alle vejninger.
Knuser Anna
Du kan sgu ikke blive ved med at undskylde dig med de skiftende arbejdstider :-) Hop på vægten hver dag - så kan du være med ved alle vejninger.
Knuser Anna
18 år14. november 2006 kl. 16:11
Muldebeerg
re: re: re: re: mandagsvejning
Hej Anna!
Jow jeg kan så, jeg vil jeg vil jeg vil...ha ha ha....
Nej, med de skiftende arb.tider mener jeg, at når jeg har aften/formiddag, så er det så kort et skift, at jeg rent faktisk kan se det på vægten.. Så derfor tæller jeg ikke rigtigt de dage.. Jeg vejer mig skam hver dag, så bare rolig Coach..he he he..
Knus
Jow jeg kan så, jeg vil jeg vil jeg vil...ha ha ha....
Nej, med de skiftende arb.tider mener jeg, at når jeg har aften/formiddag, så er det så kort et skift, at jeg rent faktisk kan se det på vægten.. Så derfor tæller jeg ikke rigtigt de dage.. Jeg vejer mig skam hver dag, så bare rolig Coach..he he he..
Knus
18 år14. november 2006 kl. 16:27
annap (slettet)
re: re: re: re: re: mandagsvejning
Okay - så er jeg mere rolig søde :-)
Knuser
Anna
Knuser
Anna
18 år14. november 2006 kl. 16:47
Knus