Nybegynder i dette formum

Du læser en tråd i debat > vægttab

Nybegynder i dette formum
Er der nogen, der ved, hvor stor en afvigelse, der må være i forhold til kcl.underskuddet. altså yderligere underskud, end det der er beregnet ved vægttab?
18 år9. november 2006 kl. 16:47
re: Nybegynder i dette formum
Jeg ved ikke hvor meget underskuddet må være yderligere, men jeg tror det er vigtigt ikke at sulte sig. Jeg mener det er 1200 kcl. kvinder minimum skal have. Hvis du vil have et større energiunderskud så skab det med motion, så får du både boostet forbrændingen og får flere muskler, der igen giver en større forbrænding.
18 år18. november 2006 kl. 09:00

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });