BamseStatus

Du læser en tråd i debat > vægttab

BamseStatus
Godmorgen.

Så er det tid til status, har hoppet på vægten her til morgen og ØV kun -400 g.
Det er okay, men jeg er en lille smule skuffet, troede godt nok det var mere, med alle de gåture jeg fik i weekenden, og rigtig sund kost.
Hmrfp........ Men det skal nu ikke vælte mig, jeg har en aftale med Corina & Mulde til 1/6 og det skal jeg nå, så inden 1/6 skal jeg bare tabe 1,6 kg.
Tror jeg bliver nødt til at være endnu mere hård mod mig selv, og leve af vand, vand og vand.
Er kommet op på mellem 1,5-2 liter om dagen, men håber at jeg kan komme op på mere.
Så nu må jeg heller tømme fakta eller netto i morgen hvor jeg har fri, og få indkøbt en masse grønsager........
Ha en dejlig dag all I søde mennesker.

Knuser
Bamsemand
19 år28. april 2005 kl. 06:54
re: BamseStatus
Godmorgen Bamse

Du skal da ikke skrive øv øv det er da dejligt at vægten er gået ned - men jeg kender desværre godt fornemmelsen når man står op på vægten og den ikke lige viser det man regner med. Jeg syntes da at du er blevet rigtig god til at drikke vand ;o)

HUSK at det kan jo også være at det er fordi du er ved at få flere muksler???????? Du har jo altså fået dyrket en masse motion ik???????

Bare klø på søde, så kommer de sidste kg også tro på at du kan nå målet til den 1. juni...

Knus smiley
19 år28. april 2005 kl. 08:53
Søde Bamse

Selvfølgelig er du skuffet, når du nu havde forventet noget mere.

Meeen 400 gram på en uge. Det bliver til over 1,7 kilo på en måned. Og der er jo kun 1 måned til 1/6 ikke? Så du skal nok nå dit mål, søde.

Og med al den motion du får i øjeblikket, er jeg sikker på, at det giver bonus. Både fysisk og psykisk.

Ha' en god dag

Knus Anna
19 år28. april 2005 kl. 09:25
Hejsa Bamse!

Jamen altså et vægttab er nu engang et vægttab, ikke sandt!! Så tillykke med det, -du er på rette vej og allerede et godt stykke foran mig, tror jeg...For jeg har på fornemmelsen at jeg ikke har tabt mig, -måske endda taget på?? Det vil tiden måske vise, hvis jeg hopper på vægten imorgen tidlig kl. GAB!! 05.00!!! Måske er det fordi jeg er begyndt at motionere igen, jeg ved det ikke??? Kosten synes jeg nu da er ok, men lad os nu se...Skønt at du har en fridag imorgen, nyd den i fulde drag, ikke også...Og ja, jeg skal også nok heppe på dig til I form "gåturen"...Knuzz og go' weekend til den slanke bamse fra Mulde
19 år28. april 2005 kl. 09:33
Det er da super. For som AnnaP siger er det jo 1,7 kg på 1 måned. Og hvis du holder stilen med de lange gå ture og masser af vand, så jeg sikker på at du nok skal höste en bonus d. 1/6. Nemas problemmos bamsebjörn.

Spändende med jeres lille projekt!
19 år28. april 2005 kl. 11:31
hejsa Bamse
400 g er altså fllot. Der røg lige en stor pakke kærgården mere:-)
Bare fortsæt derudaf med cykleriet og gåturene så skal det nok give gode resultater, det er jeg sikker på!!!
Knus Eskimo
19 år28. april 2005 kl. 20:01
Jeg synes at det er flot at du har tabt 400 gram.
Du har jo bevist før at du godt kan og du ved jo hvad der skal til ikk´;O))

Knus Chiffi.
19 år29. april 2005 kl. 09:16
Smæk til Bamse !
Nøjjjjjj hvor skulle du have SMÆK !!!!!!!!

Kan du mærke pippers skarpe næb prikke dig i bagdelen ??!!!!!!

MINUS 400g - det er sgu da VILDT flot !!!!!
Du skal jo ikke sultestejke vel ??

Det er rigtig pænt og med den fart når du da mere end rigeligt vores mål til den 1/6-2005 !!!!! Tænk lige på det !
Og du har jo hele 3 til at holde dig i ørerne. Smiley, Mulde og en vred pihans ! *GG*

Så fortsæt endelig i samme tempo - du er jo allerede 20% af vejen til målet !
19 år29. april 2005 kl. 10:56

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...