Godmorgen Bamse
Du skal da ikke skrive øv øv det er da dejligt at vægten er gået ned - men jeg kender desværre godt fornemmelsen når man står op på vægten og den ikke lige viser det man regner med. Jeg syntes da at du er blevet rigtig god til at drikke vand ;o)
HUSK at det kan jo også være at det er fordi du er ved at få flere muksler???????? Du har jo altså fået dyrket en masse motion ik???????
Bare klø på søde, så kommer de sidste kg også tro på at du kan nå målet til den 1. juni...
Knus smiley
#2 af Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
Så er det tid til status, har hoppet på vægten her til morgen og ØV kun -400 g.
Det er okay, men jeg er en lille smule skuffet, troede godt nok det var mere, med alle de gåture jeg fik i weekenden, og rigtig sund kost.
Hmrfp........ Men det skal nu ikke vælte mig, jeg har en aftale med Corina & Mulde til 1/6 og det skal jeg nå, så inden 1/6 skal jeg bare tabe 1,6 kg.
Tror jeg bliver nødt til at være endnu mere hård mod mig selv, og leve af vand, vand og vand.
Er kommet op på mellem 1,5-2 liter om dagen, men håber at jeg kan komme op på mere.
Så nu må jeg heller tømme fakta eller netto i morgen hvor jeg har fri, og få indkøbt en masse grønsager........
Ha en dejlig dag all I søde mennesker.
Knuser
Bamsemand