Onsdagsvejning

Du læser en tråd i debat > vægttab

Onsdagsvejning
Hej alle.
Jeg har ikke tabt noget i denne uge, men har heller ikke taget på. Så vejer stadig 75,6 kg. Er lidt træt af det, men det hænger måske sammen med at jeg startede nyt job i sidste uge, med døgnvagter, og så har jeg nok ikke fået spist så regelmæssigt som jeg burde. Men håber at have tabt lidt til næste vejning.
Held og lykke til Jer.
Mvh Tina.
18 år8. november 2006 kl. 18:04
re: Onsdagsvejning
Du er ikke den eneste der ikke har tabt dig. min vægt har ikke rørt på sig.
Men tro det er fordi jeg i weekenden har fået lidt for god mad. men det skal der jo også ære plads til.
synes egentlig at det er en sejer bare det ikke at have taget noget på.

zenta
18 år8. november 2006 kl. 21:46
re: Onsdagsvejning
Hej I to.

Så længe vægten ikke går op af, er det positivt. Husk det.
Jeg har tab lidt over ½ kg, og er nu nede på 72,5. Det er jeg godt tilfreds med, men har også haft nogle hårde dage... Knus Anja
18 år9. november 2006 kl. 00:38
re: re: Onsdagsvejning
Du har helt ret, Zenta. Jeg er også glad for, at vægten i det mindste ikke er gået op, og ja der skal også være plads til små udskejelser, ellers bliver det for trist. Anja, tillykke, det er godt gået.
Mvh Tina.
18 år9. november 2006 kl. 09:07
re: re: re: Onsdagsvejning
Hej tøser :o)
mon det er starten på vinteren der er begyndt at stikke sit grimme hoved frem?! :o) Jeg vejede mig ikke i går... fordi jeg vidste at jeg ville blive skuffet over vægten - tror faktisk den er gået lidt op! :o(
Men nu er jeg blevet motiveret til at tage mig selv i nakken - skal nemlig til jobsamtale mandag :o)

Ps. Det er et superflot vægttab, ANJA
18 år9. november 2006 kl. 12:02

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });