mange kilo

Du læser en tråd i debat > vægttab

mange kilo
Hejsa

Er der nogen som jeg der skal smide en hel del kilo?
Hos mig er det 50 kilo.
Jeg indtager 1200 kcal i hverdagen, i weekenden 1500 kcal.
Havde tænkt mig at få en fast veje dag, i øjeblikket er det ca. hver 2-3 dag.
Jeg har ikke sat mig nogen fast dato på hvornår jeg skal nå mit mål, men 1-1,5 kilo om ugen ville jeg være tilfreds med.
Håber at høre fra nogen af jer, og hvor meget i har tabt.

knuzz nazmi1
(pige 35)
18 år8. november 2006 kl. 11:50
re: mange kilo
Hej nazmi1.
Jeg skal ligesom dig tabe mig en hel del, indtil vidre har jeg tabt 21kg. og vejer pt 100 kg vil gerne ned omkring de 70. så der er jo et stykke vej endnu.
Jeg vejer mig om onsdagen og herinde er der en mandags og onsdagsvejning så man kan se hvordan det går med de andre og støtte .
Lige som dig indtager jeg max 1200 kc. hverdag men i den sidste tid er der nu ikke rigtig sket noget på vægten, men tror at alle på et tidspunkt går lidt i stå.
Nå men held og lykke med dit vægt tab.
Zenta
18 år8. november 2006 kl. 12:00
re: re: mange kilo
Hej igen

Hvor længe har du været undervejs med de tabte kilo?
Det er rigtig flot, et stort stort tillykke med det.
Tror jeg melder mig til onsdags vejningen.

Knuzz nazmi1
(pige 35)
18 år8. november 2006 kl. 20:49
re: re: re: mange kilo
Hej.
Det har taget lang tid ca 1½ år men det er først inde for de sidste par mdr. at der er røget en del af.

Zenta
18 år8. november 2006 kl. 21:44
re: re: re: re: mange kilo
Hejsa

Jeg sætter mig også kun små mål hver gang.
15-20 kg indenfor 3-4 måneder så syntes jeg det er meget realistisk. I starten kan man jo tabe en hel del men er kun væske... desværre..
håber det lykkes for mig denne gang.

knuzz Nazmi1
(pige 35)
18 år9. november 2006 kl. 09:12
re: mange kilo
Hej Nazmi1

Jeg er også en af dem der skal tabe mig en hel del......jeg skal faktisk halvere min vægt :O(
Har du virkelig nok i 1200 kcal?
Det får man altså ikke meget mad for.
Jeg regnede ud på motion-online.dk , at jeg skal have 2000 kcal for at få mit basal stofskifte dækket og min totale energiomsætning ligger på ca 3000.
Jeg havde forsvoret at jeg skulle komme under mit basalstofskifte, men jeg har det bedst når jeg ligger på 15-1600 kcal om dagen.
Jeg startede for 2 uger siden og har indtil videre smidt ca 6 kg.
Held og lykke med det! ;O)
18 år9. november 2006 kl. 17:44
Til Phatchik

Du kan have ret i at man ikke får meget mad med 1200kc. men jeg taber mig slet ikke hvis jeg indtager mere. og jeg motioner enda 1 time om dagen på motionscykel. og lige nu sker der heller ikke noget på 1200 kc. men mindre tror jeg ikke er sundt
18 år9. november 2006 kl. 18:29
Hej Phatchick

Ja må da indrømme at det var hårdt her i starten at skulle spise 1200 kcal, men i weekenderne er jeg på ca.1500.
Syntes egentlig man får rimelig meget mad hvis man spiser rigtigt. Har før prøvet at tabe mig 27 kilo på 4 måneder og det var uden motion, kun det jeg fik på job som social og sundhedshjælper.
Det er vigtigt for mig at blive ordenlig mæt om morgenen ellers synder jeg, så jeg starter altid med et par skiver rugbrød med evt. cheasy ost.
Nu er det ikke sådan at hvis jeg spiser en mars bar den ene dag så mister jeg de 300 kcal den svarer til så fordeler jeg de for mange kcal over de andre dage. derfor satte jeg kcal op i weekenderne, så jeg også kunne hygge med min datter indimellem ellers bliver der for sur.
Dejligt at høre fra nogen i samme båd.
Håber det også vil lykkes for dig.

knuzz nazmi1
(pige35)
18 år10. november 2006 kl. 09:42
re: re: re: mange kilo
Nazmi : det er en god ide´ at gemme lidt til weekenden så du kan hygge sammen med datteren synes jeg.
Jeg er heller ikke fanatisk, sørger bare for at få alt med i regnskabet og indtil videre har jeg ikke været over de 2000, selvom der har været fødselsdag og en enkelt dag hvor jeg syndede med lidt lakrids og bolsjer ;O)

Zenta : Jeg kan godt forstå dig, men personligt er jeg bange for at ikke få nok, så min krop tror der er hungersnød og sætter forbrændingen ned.
Jeg har ligget på 1500 gennemsnitligt og jeg har også stået stille i ca 1½ uge. Er ved at blive desperat!
Du burde da osse tabe dig med 1200 kcal og 1 TIMES!! motion om dagen. Synes det er svært :O(

Hvordan går det ellers for jer?
knus fra en nysgerrig phc
18 år16. november 2006 kl. 22:25

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });