Er der nogen som jeg, der har en del kilo de skal til livs? Jeg skal smide minimum 50 kilo, så der er lang vej. Jeg har ikke fast sat nogen dato på hvornår de skal være smidt, men 1-1,5 kilo om ugen ville jeg være tilfreds med. Jeg indtager 1200 kcal om dagen og weekenderne1500 kcal. Havde tænkt mig at finde en fast veje-dag, i øjeblikket vejer jeg mig bare løbende og holder øje med at vægten ikke går op ad. I hører nærmere. Forøvrigt en kanon site.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Er der nogen som jeg, der har en del kilo de skal til livs?
Jeg skal smide minimum 50 kilo, så der er lang vej.
Jeg har ikke fast sat nogen dato på hvornår de skal være smidt, men 1-1,5 kilo om ugen ville jeg være tilfreds med.
Jeg indtager 1200 kcal om dagen og weekenderne1500 kcal.
Havde tænkt mig at finde en fast veje-dag, i øjeblikket vejer jeg mig bare løbende og holder øje med at vægten ikke går op ad.
I hører nærmere.
Forøvrigt en kanon site.
Knuzz nazmi1
(pige 35)