#2 af Ulla Mikkelsen
5 kg på 5 uger - uge 4
Du læser en tråd i debat > vægttabUlla Mikkelsen
re: 5 kg på 5 uger - uge 4
Godmorgen. Jo tak en dejlig uge og rigtig dejligt, at du ville kører gruppen videre Gitte, det skal du have stor tak for :O))
Min vægt siger 68 kg. til morgen, så det er kun blevet til minus 600 g til mig, men jeg kører det heller ikke så hårdt mere. mangler jo kun minus 2 kg nu :O))
Håber, at det også er gået rigtig godt for alle i andre :O)
Min vægt siger 68 kg. til morgen, så det er kun blevet til minus 600 g til mig, men jeg kører det heller ikke så hårdt mere. mangler jo kun minus 2 kg nu :O))
Håber, at det også er gået rigtig godt for alle i andre :O)
13 år7. april 2011 kl. 06:06
MalPed (slettet)
Godmorgen alle
Jeg har desværre ikke haft mulighed for at veje mig i dag - jeg tror ikke der er sket det vilde med vægten, så jeg håber jeg må have lov til at fortsætte med samme vægt som sidste uge?
Håber I andre har haft en god uge.
Jeg har desværre ikke haft mulighed for at veje mig i dag - jeg tror ikke der er sket det vilde med vægten, så jeg håber jeg må have lov til at fortsætte med samme vægt som sidste uge?
Håber I andre har haft en god uge.
13 år7. april 2011 kl. 07:19
Sommer07 (slettet)
Min vægt sagde 64,2 i morges, hvilket er 1,2 kg OVER hvad den sagde i sidste uge. Dumme ferie med familien hvor jeg spiste alt for meget. Så nu må jeg på den igen.
13 år7. april 2011 kl. 08:10
gitch (slettet)
Godmorgen...
Forstår det simpelthen ikke. Jeg har arbejdet rigtigt meget - arbejder som sygeplejerske og haft rigtigt travlt. Jeg har dyrket så meget motion. Jeg synes at jeg har spist rimeligt, men..... vægten siger 66,4 - demotiverende, men der må altså komme et resultat på et eller andet tidspunkt! Jeg fortsætter kampen....
Forstår det simpelthen ikke. Jeg har arbejdet rigtigt meget - arbejder som sygeplejerske og haft rigtigt travlt. Jeg har dyrket så meget motion. Jeg synes at jeg har spist rimeligt, men..... vægten siger 66,4 - demotiverende, men der må altså komme et resultat på et eller andet tidspunkt! Jeg fortsætter kampen....
13 år7. april 2011 kl. 08:16
bruger slettet
Nå, jeg må hellere melde mig ud.....min vægt er stået helt af, et nyt batteri kunne ikke gøre det, og har ikke lige fået købt en ny endnu, så har ikke noget at melde ind med. God vind til jer andre :)
13 år7. april 2011 kl. 08:21
Trif
Hej Gitte, dejligt du vil køre gruppen videre!! TAK!!
Min vægt siger 63,4 - så en lille smule af :-)
Forude venter en weekend med 2 x festhalløj.
Rigtig god uge til alle.
Min vægt siger 63,4 - så en lille smule af :-)
Forude venter en weekend med 2 x festhalløj.
Rigtig god uge til alle.
13 år7. april 2011 kl. 10:00
Pingvina (slettet)
77,4 ... så er det vist den tid på måneden igen... har dog sat mit vægttabsmål lidt i bero på det seneste og det bliver i bero i den følgende uge... grunden er eksamensræs og en tandoperation...
håber det går godt for jer andre...
håber det går godt for jer andre...
13 år7. april 2011 kl. 10:02
kntn (slettet)
Hej Gitte,
Tusind tak for overtagelsen :)
Min vægt siger 57,3 kg. Det er jeg super glad for. 1,1 kg siden sidste uge og et totalt vægttab på 2,7 kg siden start.
Det kan meget vel være at denne tråd er medvirkende til at nå mit allerførste delmål på 55 kg inden længe :D
Tillykke til jer med vægttab, og fedt at dem af jer der er gået lidt i stå kæmper bravt videre. Vægttabet skal nok komme :)
God sidste uge til jer.
Tusind tak for overtagelsen :)
Min vægt siger 57,3 kg. Det er jeg super glad for. 1,1 kg siden sidste uge og et totalt vægttab på 2,7 kg siden start.
Det kan meget vel være at denne tråd er medvirkende til at nå mit allerførste delmål på 55 kg inden længe :D
Tillykke til jer med vægttab, og fedt at dem af jer der er gået lidt i stå kæmper bravt videre. Vægttabet skal nok komme :)
God sidste uge til jer.
13 år7. april 2011 kl. 10:13
Aeriz (slettet)
Vægten siger i dag 58,9
13 år7. april 2011 kl. 10:20
Som nævnt i uge 3 har jeg overtaget tråden... Håber alle har haft en god uge og glæder mig til at se resultaterne.
Gitte