#2 af bruger slettet
Yoyo vægt på trods...
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: Yoyo vægt på trods...
Hej Katia
Du vejer heller ikke ret meget , derfor mener jeg at det er naturligt, at din vægt nu står stille og vægttabet går langsomt. Går du og føler dig sulten på 1200 kcal ? Et råd til, at få kroppen/ stofskifte til at arbejde, er at spise mange grønsager imellem måltiderne, det hjælper på mig - eks gulerødder ( 3-4 stk)
Mange Hilsner
Du vejer heller ikke ret meget , derfor mener jeg at det er naturligt, at din vægt nu står stille og vægttabet går langsomt. Går du og føler dig sulten på 1200 kcal ? Et råd til, at få kroppen/ stofskifte til at arbejde, er at spise mange grønsager imellem måltiderne, det hjælper på mig - eks gulerødder ( 3-4 stk)
Mange Hilsner
13 år6. april 2011 kl. 12:06
Ablanu
Kan have noget at gøre med, at du har sat din krop i alarmberedskab ved at spise så lidt, den tror ikke, at du kan få den mad, som du har brug for = den sparer hvor den kan = dit stofskifte har ændret sig..
13 år6. april 2011 kl. 13:37
KatiaK (slettet)
Jeg føler slet ikke sult på de 1200 kcal, nogen dage spiser jeg en håndfuld mandler bare for at komme i nærheden af de anbefalede kalorier. Jeg har ellers altid vejet 55-57 kg, og er 160 cm høj.
Mangler 3-5 kg at tabe.
Jeg har lige lånt på biblioteket en bog "Spis dig til et SUPER STOF SKIFTE-og tab dig automatisk", den skal jeg lige studiere ; )
Hilsen til alle der ude ; )
Katia
Mangler 3-5 kg at tabe.
Jeg har lige lånt på biblioteket en bog "Spis dig til et SUPER STOF SKIFTE-og tab dig automatisk", den skal jeg lige studiere ; )
Hilsen til alle der ude ; )
Katia
13 år8. april 2011 kl. 08:24
calcit
I december stod min vægt stille i 22 dage. Jeg har oplevet det en gang før med en væsentlig lavere vægt.
13 år10. april 2011 kl. 19:44
Mvh.
Katia