Yoyo vægt på trods...

Du læser en tråd i debat > vægttab

Yoyo vægt på trods...
Hej, jeg har tabt 8 kg, og er gået i står på trods at jeg holder diæten, får højst 1200 kcal om dagen, mit vægt går op og ned med inden for ca. 600 gram, og det har det gjort ...en uge.. snart 14 dage... Nej, hvor surt!
Mvh.
Katia
13 år6. april 2011 kl. 11:24
re: Yoyo vægt på trods...
Hej Katia

Du vejer heller ikke ret meget , derfor mener jeg at det er naturligt, at din vægt nu står stille og vægttabet går langsomt. Går du og føler dig sulten på 1200 kcal ? Et råd til, at få kroppen/ stofskifte til at arbejde, er at spise mange grønsager imellem måltiderne, det hjælper på mig - eks gulerødder ( 3-4 stk)

Mange Hilsner
13 år6. april 2011 kl. 12:06
Kan have noget at gøre med, at du har sat din krop i alarmberedskab ved at spise så lidt, den tror ikke, at du kan få den mad, som du har brug for = den sparer hvor den kan = dit stofskifte har ændret sig..
13 år6. april 2011 kl. 13:37
Jeg føler slet ikke sult på de 1200 kcal, nogen dage spiser jeg en håndfuld mandler bare for at komme i nærheden af de anbefalede kalorier. Jeg har ellers altid vejet 55-57 kg, og er 160 cm høj.
Mangler 3-5 kg at tabe.
Jeg har lige lånt på biblioteket en bog "Spis dig til et SUPER STOF SKIFTE-og tab dig automatisk", den skal jeg lige studiere ; )
Hilsen til alle der ude ; )
Katia
13 år8. april 2011 kl. 08:24
I december stod min vægt stille i 22 dage. Jeg har oplevet det en gang før med en væsentlig lavere vægt.
13 år10. april 2011 kl. 19:44

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });