kalorieindtag

Du læser en tråd i debat > vægttab

kalorieindtag
Hej...endnu en ny. Jeg har prøvet at kigge mig omkring i de forskellige forum, jeg prøver at finde ud af hvordan jeg skal læse mit kalorieindtag og hvad der menes med underskud etc..det er sikkert meget logisk når først man ved det, men er der ikke en venlig sjæl der kan hjælpe mig og forklare mig det helt præcist og skåret ud i pap???
Tusind tak
18 år5. november 2006 kl. 12:26
re: kalorieindtag
Hejsa!
Når du sætter et mål for din vægt, udregner programmet automatisk hvor mange kalorier du må få i løbet af en dag, for at du kommer til at opnå det mål. Hvis du derfor efter at have tastet din mad ind, får et "underskud" på kalorierne, så er det bare fordi du har spist endnu mindre end du må, for at nå målet, så det er helt fint :-)
Held og lykke med det!
Hilsen Mia
18 år6. november 2006 kl. 18:46
re: kalorieindtag
Jeg vil ønske dig alt muligt held og lykke med dit vægttab.

knuzz nazmi1
(pige 35)
18 år8. november 2006 kl. 11:17

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });