#2 af bruger slettet
Det letteste og sværeste i verden er at spise og lade være.
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: Det letteste og sværeste i verden er at spise og lade være.
Hej sajes
Du er ikke den eneste, der har det sådan. Hvis du på skift sulter og overspiser samt kaster op så lider du af en spiseforstyrrelse, men det er du vel klar over? Afhængigt af størrelsen på dine 'ædeflip', lider du muligvis af bulimi eller atypisk bulimi. Det gør jeg også.. Hvis du har lyst til at snakke så skriv til mig, jeg har i øvrigt også en pro recoverygruppe på facebook for folk med spiseforstyrrelser hvis du er interesseret i at få støtte af ligesindede :-)
Knus
xXBreakingBenjaminXx/Julie
Du er ikke den eneste, der har det sådan. Hvis du på skift sulter og overspiser samt kaster op så lider du af en spiseforstyrrelse, men det er du vel klar over? Afhængigt af størrelsen på dine 'ædeflip', lider du muligvis af bulimi eller atypisk bulimi. Det gør jeg også.. Hvis du har lyst til at snakke så skriv til mig, jeg har i øvrigt også en pro recoverygruppe på facebook for folk med spiseforstyrrelser hvis du er interesseret i at få støtte af ligesindede :-)
Knus
xXBreakingBenjaminXx/Julie
13 år5. april 2011 kl. 22:03
bruger slettet
re: Det letteste og sværeste i verden er at spise og lade være.
Det kunne lige så godt have været mig som skrev dette indlæg.. Uhyggeligt.
13 år5. april 2011 kl. 22:42
Vil det mon nogensinde lykkes igen at få et naturligt forhold til mad, som jeg havde som barn?