Der er nu ikke nogen som dig der kan skrive det hele på en god og sjov måde.
Jamen, man skal jo netop have noget mod gåsukkerkoldsituationen, ellers så går det jo bare ud over de stakkels fanger, så kommer mor mulde med sin fangevogterstav.
Jep vi har en aftale inden den 1. juni.
Og glæder mig til at heppe på dig til I FORM løbet.
Knuser
Bamse
#2 af Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
Tænkte at jeg hellere lige må gi' lidt lyd fra mig, i stedet for kun at kommentere Jer andre hele tiden. Hhhmmm...hos mig står det vist ok til. Kosten tænker jeg over og forsøger at gøre mit bedste for ikke at falde voldsomt i. Gulerødderne er på banen igen sammen med en hulens masse vand, så det er ok. MEN INDRØMMET! I dag har jeg købt hele 2 guldbarre..De ligger nu på min hylde på arbejdet, hvor jeg skal være 45 timer fra torsdag til og med lørdag..Måske spiser jeg dem (det gør jeg garanteret!) og måske gør jeg ikke. Det er min sukker-kold-nødration, så jeg ikke lige pludselig ryger over i at gå amok i slikskabet, køleskabet og alle de andre grumme fælder! Tsk tsk tsk...Som 1. prioritet inden jeg går i "guldet", vil jeg forsøge mig med et par saltlakridser eller en cola light, -måske kan det holde trangen lidt stangen?? Man har jo lov at håbe....
Motionen?? Ja, jeg forsøger jo så småt at træne mig op til I FORM løbet der er om, HJÆLP! en uges tid...I denne uge er det blevet til 2 x 6,1 km. + lidt ekstra samt 1 times havearbejde i dag (det tæller vel også, når man ikke aner hvordan man klarer sådan en fætter, -altså haven..). Forhåbentligt får jeg løbet en tur mere enten lørdag eller søndag, men det må tiden vise. Der skal lige være overskud til det først, i hvert fald. Jeg "misunder"/beundrer Jer andre for Jeres flotte gå-på-mod og ikke mindst vægttab og håber, at jeg snart bliver en del af det..Desværre vil vægten gerne stå stille eller svinge lidt til den gale side, men jeg forsøger da det jeg kan lige pt..Bamse, Corina og jeg skal hver især ha' tabt 2 kg. inden 1. juni, så det håber jeg jeg kan overholde. DET SKAL JEG!! Se NU igen blev det en kæmpe-enorm-lang smøre...Håber I bærer over med mig, så skal jeg forsøge at lade være med at fylde indlæggene for ofte...ha ha ha... NOT!
Rigtig go' uge til Jer alle og fortsæt de gode vaner!!
Knuzzer fra Muldebeerg