Mulde-news???

Du læser en tråd i debat > vægttab

Mulde-news???
??eller bare en sludder for en sladder? Tjaa...det finder vi vel ud af hen af vejen! :oD
Tænkte at jeg hellere lige må gi' lidt lyd fra mig, i stedet for kun at kommentere Jer andre hele tiden. Hhhmmm...hos mig står det vist ok til. Kosten tænker jeg over og forsøger at gøre mit bedste for ikke at falde voldsomt i. Gulerødderne er på banen igen sammen med en hulens masse vand, så det er ok. MEN INDRØMMET! I dag har jeg købt hele 2 guldbarre..De ligger nu på min hylde på arbejdet, hvor jeg skal være 45 timer fra torsdag til og med lørdag..Måske spiser jeg dem (det gør jeg garanteret!) og måske gør jeg ikke. Det er min sukker-kold-nødration, så jeg ikke lige pludselig ryger over i at gå amok i slikskabet, køleskabet og alle de andre grumme fælder! Tsk tsk tsk...Som 1. prioritet inden jeg går i "guldet", vil jeg forsøge mig med et par saltlakridser eller en cola light, -måske kan det holde trangen lidt stangen?? Man har jo lov at håbe....
Motionen?? Ja, jeg forsøger jo så småt at træne mig op til I FORM løbet der er om, HJÆLP! en uges tid...I denne uge er det blevet til 2 x 6,1 km. + lidt ekstra samt 1 times havearbejde i dag (det tæller vel også, når man ikke aner hvordan man klarer sådan en fætter, -altså haven..). Forhåbentligt får jeg løbet en tur mere enten lørdag eller søndag, men det må tiden vise. Der skal lige være overskud til det først, i hvert fald. Jeg "misunder"/beundrer Jer andre for Jeres flotte gå-på-mod og ikke mindst vægttab og håber, at jeg snart bliver en del af det..Desværre vil vægten gerne stå stille eller svinge lidt til den gale side, men jeg forsøger da det jeg kan lige pt..Bamse, Corina og jeg skal hver især ha' tabt 2 kg. inden 1. juni, så det håber jeg jeg kan overholde. DET SKAL JEG!! Se NU igen blev det en kæmpe-enorm-lang smøre...Håber I bærer over med mig, så skal jeg forsøge at lade være med at fylde indlæggene for ofte...ha ha ha... NOT!

Rigtig go' uge til Jer alle og fortsæt de gode vaner!!

Knuzzer fra Muldebeerg
19 år27. april 2005 kl. 22:04
Kære Mulde.
Der er nu ikke nogen som dig der kan skrive det hele på en god og sjov måde.
Jamen, man skal jo netop have noget mod gåsukkerkoldsituationen, ellers så går det jo bare ud over de stakkels fanger, så kommer mor mulde med sin fangevogterstav.
Jep vi har en aftale inden den 1. juni.
Og glæder mig til at heppe på dig til I FORM løbet.
Knuser
Bamse
19 år28. april 2005 kl. 06:49
re: Mulde-news???
Kære Mulde

Ja som Bamse skriver så er du altså super godt til at at skrive så man sidder med et kæmpe smil på læben og det er mega dejligt. Det er da godt at du har fået løbet så er du jo snart ved at være klar til løbet - syntes at det er helt vildt at der ikke er særlig længe til det.
Har ikke fået løbet så meget som jeg fik gjort sidste år, men så har jeg lave andet motion i stedet. Regner bestem også med at jeg kan få løbet i hvert fald en tur mere i denne uge - DET SKAL JER.

Må også indrømme at der lige røg et stykke merci chokolade ned i går inde på arbejdet, da jeg havde talt med min chef - men regner med at det er væk efter cykelturen hjem igar og jeg har da også taget cyklen i dag.

Håber at du klare dagen at gå sukkerkold ;o)

Knuser
Smiley
19 år28. april 2005 kl. 08:50
Du skriver bare så godt. Jeg kan ikke lade väre med at smile når jeg läser dine indläg. Det er altid så hyggeligt at se et lille mulde indläg.

Hvor langt er IForm löbet egentlig?
Uanset hvad så er jeg sikker på at du nok skal klare det. Du har jo allerede overbevist dig selv om at du kan. Jeg syndes det er sejt at du allerede löber så langt.

Kender godt det med at gå sukker kold. Hader når det sker. men heldigvis er der midler for det. 45 timer tilbage i denne uge. GISP! Det lyder godt nok hårdt. Så skal de käre fanger til at se sig for hvis du både skal arbejde 45 timer og undgå at gå sukkerkold. hi hi. Går i egentlig med knipler?

Tjekker lige Iforms hjemmeside, for at se om de har noget om löbet stående, så jeg ved hvornår jeg skal stå med mit svenske flag i dagligstuen og heppe på dig.
19 år28. april 2005 kl. 10:01
Hej Bamse, Smiley og Emis!
Taarrkk..for responsen, jamen med godt humør kommer man vist længst, gør man ikke...hi hi hi.....Allerførst!! Kl. er nu 15.35 og jeg har KUN spist saltlakrids indtil videre..Ingen guldbarre og ingen cola, -endnu. Tror faktisk at det gi'r mig lidt ro at vide, at jeg bare kan ta' guldbarren og ikke skal lave alle mulige krumspring for at få fat i en, ha ha ha....Colaen (light sæ'fø'li) ryger nok senere, men det gør heller ikke så meget. Jeg vil gerne beherske mig, i håbet om at vægten te'r sig ordentligt imorgen...Håber den vil være bare lidt god ved mig, selvom jeg som sagt er i tvivl. Smiley, vi har hermed en aftale!! DER SKAL løbes mindst EN tur mere i denne uge, deal??? Så kan vi ta' hinanden i hånden næste søndag og pruste over mållinien sammen...hi hi hi...
Emis, løbet er 5 km., i hvert fald det Smiley og jeg skal løbe ;o) sødt af dig at heppe på os. *SS* Mht. arbejdet, så har vi kun stav om natten, ellers skal den være i skabet med mindre vi får "ordre" om andet.... ;o)

Kan I ha' en super dejlig dag, håber snart der kommer nogle flere indlæg jeg kan læse...-har jo tiden til det...*gg* (i hvert fald lige pt.)

Knuzzer
19 år28. april 2005 kl. 15:37
hejsa Mulde
Flot at chokoladen bliver liggende!!! Det er mit allersvageste punkt, chokolade, kakao, chokoladekage, pålægschokolade, alt der bare smager lidt af det. Så jeg bukker og nejer for din ihærdighed!!!
Knus Eskimo
19 år28. april 2005 kl. 19:59
Hey Mulde ;o)

Yes vi har en deal med hensyn til at få løbet en tur mere i denne uge. Har taget cyklen her til morgen og håber jeg kan gå tidligt, for så vil jeg spænde rullerne på og løben mig en lang tur. I morgen vil jeg så starte dagen med en løbe tur og så har jeg overholdt vores deal.

Knuser
Smiley - som glæder sig meget til iform løbet
19 år29. april 2005 kl. 08:22
Altså jeg havde spise den chokolade hvis det havde været mig men det ved du jo. Jeg kan ikke lade det ligge. Stolt af dig min ven.
Sikke du får løbet bliver helt forpustet.

Skal selv igang med at løbetræne fra på mandag med iforms gamle løbeprogram og løbetøjet + sko er fundet frem.

Knus Chiffi.
19 år29. april 2005 kl. 09:18
Hmmm ... Jeg har et godt råd. Læg Guldbaren RIGTIG langt væk. Højt oppe og langt væk. SKULLE sukkertrangen så komme over dig så skal du hoppe og knokle for at få fat i den.
ENTEN så opgiver du anstrengelserne. Eller OGSÅ har du med alle de anstrengelser forbrændt rigeligt til at guldbaren går i nul *GGGGGGG*

Hmmm er I kun bissede når natten falder på og ingen kan se jer..... jeg VIDSTE der var noget lusk over fangevogtere *he he*

Håber du klarer weekenden og arbejdet uden de store fristelser og chokoladeanstengelser *GG*

Kæmpe krammer

Pipper
19 år29. april 2005 kl. 11:04
Corina!
hæ hæ hæ....yep, når natten falder på er fangerne låst inde en for en og SÅ kan vi finde staven frem...gnæk gnæk gnæk....*Ggg* Dit lille fjols, ku' det tænkes det var fordi vi var færre på nattevagt end vi er om dagen måske...ha ha ha..men oki, det er jo ikke let at vide hvordan det foregår i spjældets lukkede verden, vel. ;o) Chokoladen ligger STADIGVÆK på hylden og der bliver den liggende. Det lyder tosset, men tror jeg fremover skal ha' choko på hylden og cola i køleskabet, når jeg er på job...Så hungrer jeg slet ikke efter det på samme måde. Jeg har tænkt mange gange, "hhhmm...hvad med en guldbarre", men så mærker jeg, at det jo bare er kedsomheden der gør, at jeg vil guffe og så har jeg taget vand, grøn the eller frugt i stedet for...Nå ja og ellers luret herinde og på vægtdagbog.dk og ja..så er trangen forsvundet igen. Lad os se hvor længe det holder.. ,o)

Hoplaknuzzer fra Mulde, der er stolt over at ha' choko liggende uden at blive fristet ;o)
19 år30. april 2005 kl. 09:00

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...