mine tal er i underskud!!!!

Du læser en tråd i debat > vægttab

mine tal er i underskud!!!!
Da jeg er hel ny her vil jeg gerne høre hvad jeg kan gøre for at få de tal op på normal!
Jeg er ikke så godt til at spise grøntsager
Men er begyndt at spise vitaminpiller,så mon ikke det skulle hjælpe
Jane
18 år3. november 2006 kl. 21:06
re: mine tal er i underskud!!!!
Hej Jane,

Velkommen til.
Du kan næsten kun få fuld dækning af vitaminer og mineraler gennem grøntsagerne, så det kan du lige så godt begynde at vænne dig til. Der er mange andre gevinster ved at spise mange grøntsager hver dag, bl. a. at det fylder godt og giver mæthedsfornemmelse uden mange kalorier.
Det handler om en kost- og livsstilsomlægning for de fleste, formentlig også for dig, så grøntsagerne kommer direkte eller indirekte til at udgøre hovedparten af kosten. Der er mange spændende at vælge mellem, så det er bare at starte fra en ende af :o)

Hilsen
Elsebeth
18 år3. november 2006 kl. 21:46

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });