har virkelig brug for hjælp!!

Du læser en tråd i debat > vægttab

har virkelig brug for hjælp!!
hejsa
jeg er 45 år gammel og kvinde.

Jeg har de sidste 10år fået medicin for panikangst.........og derfor osse måtte kæmpe med 30 kg overvægt.
Håber dette er det rigtige sted,thihi hvor man kan holde kontrol med maden,samt motionen
:-)
Mange knuzzzzzzzz
18 år2. november 2006 kl. 20:03
re: har virkelig brug for hjælp!!
Hej anonym.
Det er helt sikkert det rigtige sted. Det er bare med at springe ud i det.
Men hvis du gerne vil holdes lidt i ørerne og have støtte og hjælp, må du hellere lade være med at være anonym:)
18 år2. november 2006 kl. 23:12
Hej hej
Jeg er selv ny herinde, og håber også at tabe en del kilo.
held og lykke med det..
knuzz
18 år8. november 2006 kl. 10:44
Hej hej
held og lykke med det..
knuzz
Hej hej
held og lykke med det..
knuzz

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });