Onsdagsvejning

Du læser en tråd i debat > vægttab

Onsdagsvejning
Har denne uge tabt 300 gram igen, så nu er vægten 75,6.
Er tilfreds med det.
Held og lykke til jer andre.
Mvh Tina
18 år1. november 2006 kl. 07:54
re: Onsdagsvejning
Det er godt Tina.
Jeg har tabt 200 g. denne uge, så vægten er 73,2. Det er jeg også fuldt ud tilfreds med når jeg tænker over min weekend:) Pøj pøj til alle.
Hilsen Anja
18 år1. november 2006 kl. 09:26
re: re: Onsdagsvejning
Hej Tina.
Hvor er det bare godt !
Hilsen
Corina
18 år1. november 2006 kl. 09:28
re: re: Onsdagsvejning
Hej Tina og Anja.
Hvor er det bare godt !
Hilsen
Corina
18 år1. november 2006 kl. 09:29
re: re: re: Onsdagsvejning
Hæ hæ, må jeg ikke osse lige hoppe med på onsdagsvejning :-) Jeg vejer ellers mandag, men måtte lige på vægten i dag. Sidste mandag sagde vægten 89,2 - nu siger min vægt 88,6. Dejligt - det er jo lige 600 gram på 1½ uge, hvad kan det ikke blive til i længden :-)

Flot til Tina og Anja. Langsomt men sikkert - det er også det bedste.

Knuser Anna
18 år1. november 2006 kl. 13:04
re: Onsdagsvejning
Hej med jer, hvor har I været gode i denne uge - Det er super! :o)

Jeg har ikke tabt noget i denne uge, men jeg har heller ikke været særlig sund og en bryllupsfest lørdag med mad og drikke i rigelige mængder hjælper nok heller ikke på det :) Så jeg skal nok bare være glad for at jeg ikke har taget på!
18 år2. november 2006 kl. 08:53

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });