Okey STOP!!
Du må SLET ikke satse på at ligne f.eks Alba!! De er så sygt undervægtige så du drømmer ikke om det.. den der anoreksi-tynde krop med silikone patter er NO-GO!! ;)
Nu kender vi ikke din højde, men 1kg fra eller til gør ikke det store på udseendet da det kan være væske.. 5kg kan ses tydeligt.. er du nu 150høj og vejer 66kg er det meget, men er du nu 190høj og vejer 66kg, er du ALT for tynd.. så du må lige komme med højden også ;) og som tommelfingerregel så træk 1'tallet fra din højde, så har du din idealvægt sådan rundt regnet.. jeg er 192, dvs jeg skal veje 92kg for at ramme idealvægten..
#2 af bruger slettet
Da jeg startede med at tabe mig, var målet at få en normal BMI, hvilket for mig er 66 kg, Men da jeg nåede målet var jeg langt fra tilfreds. Jeg så slet ikke den slanke pige jeg havde troet. Heller ikke da jeg nåede 63 var jeg tilfreds. Nu har jeg desværre taget lidt på, men er på vej derned igen. Jeg vil så gerne have et mål, hvor jeg kan sige, når jeg vejer det, så er jeg slank. Ifølge BMI skal jeg veje mellem 48 og 66 kg. Spørgsmålet er så, tror/ved i man skal være næsten undervægtig for at være slank, og ingen deller have? (som f.eks. Jessica Alba) Når man kigger på de kendtes vægt er de undervægtige, men jeg tror mange af dem lyver om det. Der skal selfølgelig også tages højde for muskelmasse, men udgangspunktet er en normal kvinde der ikke træner så meget.
Hvad er jeres ideal BMI? (bmi, for sammenligningens skyld :) )