Hej igen.

Du læser en tråd i debat > vægttab

Hej igen.
Jeg startede sammen med siden for...100 år siden. Ligger på allersidste side (72)

Det lykkedes mig at komme godt 10 kilo ned på 2 måneder og jeg holdt det i godt et års tid. Langsomt begyndte det hele så at komme på´. Og nu er det altså slut.

Jeg ved jeg kan gennemføre det. Jeg skal bare lige have det sat lidt mere i system. Og sidst var siden her fantastisk til at fange motivation selv på en kedelig regnvejrsdag.
Så jeg er tilbage igen ,- for fuld udblæsning.

Jeg vejer idag 81,5 og skal ned på omkring 73 i første omgang og derefter gerne omkring 68-69 kilo.
Første mål er 2 kilo på en måned.
Jeg har startet motionen op og holder lidt øje med kcal igen.

Er der nogle af de helt gamle med herinde mere?

Mange hilsner

Corina
18 år31. oktober 2006 kl. 14:22
re: Hej igen.
Hejsa Corina

Godt at se dig igen :-) Ved ikke om du kan huske mig - Anna :-) Jeg var med på madogsundhed og var med til "store flyttedag" her til madital. Jeg har stadig kontakt med 1 enkelt - Mulde, som jo osse er en af de "gamle". Hun er ikke aktiv herinde for øjeblikket, men blir det helt sikkert igen.

Det er længe siden vi har hørt fra bl.a. Smiley, Bamse og Chiffi, så her ved jeg ikke helt, hvordan det går.

Du kan tro, der er gang i forum herinde. Så du skal nok få al den opbakning, støtte, spark i r..... , som du har brug for. Jeg er i hvert fald klar :-)

Der er både mandagsvejning og onsdagsvejning herinde, så du kan jo selv bestemme, hvor du vil hoppe på. Tror det er vigtigt at skulle "stå til regnskab" overfor andre end sig selv, så jeg vil anbefale det meget.

Altså, velkommen retur. Og du skal nok nå dine mål. Hvad for noget motion dyrker du?

Knuser

Anna
18 år31. oktober 2006 kl. 14:30
re: re: Hej igen.
Hej Anna.

Jo du kan tro jeg kan huske dig.
Jeg har kontakt med både Mulde, Smiley og Bamse endnu. Vi har været på en anden side de sidste par år. Men eftersom vi ikke er så mange og vi alle har fået nyt job m.m. så får vi desværrre ikke skrevet så meget.

Motionsmæssigt løber jeg en del. Jeg har flot natur omkring os og så har vi investeret i et stort digitalt løbebånd. Derudover er jeg vild med Kickboxing på DVD med CHarlotte Bircow. Overvejer at prøve nogle af hendes nye motions DVDér.
Hvad med dig? Hvordan har du det og hvordan går det med vægten?
Mange hilsner
Corina
18 år31. oktober 2006 kl. 14:42
re: re: re: Hej igen.
Hejsa Corina

Ligesom dig har jeg været ude og investere i et stort løbebånd. Det er lige kommet ind ad døren og jeg glæder mig til at jogge på det. Jeg løber ikke, men jogger derudaf i rask trav foran fjernsynet :-)

Det seneste år har både været op og nedtur rent vægtmæssigt. Jeg har været nede på 84,8, men det er over et år siden. Imellemtiden sneg vægten sig helt op på 93 kilo, og det var et wake up call for mig. Har jo lovet mig selv aldrig mere at komme til at veje 100 kilo. Så jeg har sat en spurt ind og vejer i dag 88,8. Jeg har planer om at veje 75 kilo den 1. juli næste år. Et realistisk mål synes jeg selv.

Jeg er også med i et andet forum, der handler om at leve efter principperne i Dr. Phils bog om de 7 nøgler til vægtkontrol. En rigtig rigtig god bog, man skal bare se igennem fingre med den amerikanske retorik *ggg* - Gud og fædreland og alt det der. Bogen har sat gang i mange tanker om, hvordan jeg lever mit liv, både følelsesmæssigt og madmæssigt. Og de to ting hænger mærkeligt nok også meget sammen :-) Bogen giver gode værktøjer til at kunne holde kontrol over sig selv og sit liv og dermed også vægten. Så de principper prøver jeg at efterleve. Skal i gang med at læse bogen igen for at minde mig selv om, hvor jeg er på vej hen.

Jeg har også holdt kontakten til Mulde, som jeg snakker med på msn/sms, så jeg kan holde hende lidt i ørerne og omvendt.

Der er jo mange andre ting i livet en slankefora på nettet og det er jo ikke altid, man har det personlige overskud til at dele sine tanker med andre.

Derfor er jeg måske heller ikke helt så aktiv her på madital. Men jeg læser alle indlæg og kommenterer, hvis jeg virkelig har noget at sige eller føler, at nogen trænger til opmuntring.

Jeg glæder mig til at høre om dine fremskridt.

Mange hilsner

Anna
18 år31. oktober 2006 kl. 20:40

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });