Sikke en dejlig Lørdag...

Du læser en tråd i debat > vægttab

Sikke en dejlig Lørdag...
Jeg har det bare så skønt idag, efter mange års slid og slæb har jeg nu tabt mig 21 kg. så nu vejer jeg 100 kg. hvilket jeg ikke har gjort i rigtig mange år. ved godt der er lang vej endnu men syner ikke så svær mere da jeg nu ved det kan lade sig gøre. er bare så glad i dag.

ønsker alle en lige så god weekend
Zenta
18 år28. oktober 2006 kl. 11:11
re: Sikke en dejlig Lørdag...
Super flot gået, Zenta. Kan godt forstå du er meget glad i dag. Håber du får en forrygende weekend.
De bedste hilsner
Tina
18 år28. oktober 2006 kl. 12:31
Hey Zenta

rigtig rigtig flot. Og roser herfra skal du ha. Jeg ved at det er en hård og sej kamp. 21 kilo er et rigtig flot resultat. Flot at du har mod og motivation til at tabe de sidste kilo osse.

Knuser

Anna
18 år29. oktober 2006 kl. 01:15
Hej..

Absolut bifald herfra en ny bruger

Børge
18 år30. oktober 2006 kl. 08:00
Du har da også god grund til at være glad. Det er rigtig, rigtig flot.
18 år30. oktober 2006 kl. 15:05
re: re: Sikke en dejlig Lørdag...
Tusind tak for jeres indlæg, det er rart at høre at man her kan finde god støtte.

Zenta
18 år30. oktober 2006 kl. 20:04
Rigtig flot vægttab. Tillykke med det foreløbige resultat og bare klø på fremover.
18 år3. november 2006 kl. 00:01

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });