#2 af Frk L (slettet)
Onsdagsvejning
Du læser en tråd i debat > vægttabFrk L (slettet)
re: Onsdagsvejning
Hejsa.
Det er flot Tinamed de 300 g. Så længe det går den rigtige vej, så kan man kun være tilfreds:)
Sidste uge var jeg lidt træt af det hele, da jeg havde taget 1 kg på. Men så har jeg også givet den en ekstra skalle, og i dag viser vægten 73,4 kg. Dvs 2 kg mindre end sidste uge. (Sidste uge var også den tid på måneden...) Så siden 1. sep. har jeg nu tabt 4,6 kg. Det er jeg bare superglad for. Pøj pøj til alle.
Knus Anja
Det er flot Tinamed de 300 g. Så længe det går den rigtige vej, så kan man kun være tilfreds:)
Sidste uge var jeg lidt træt af det hele, da jeg havde taget 1 kg på. Men så har jeg også givet den en ekstra skalle, og i dag viser vægten 73,4 kg. Dvs 2 kg mindre end sidste uge. (Sidste uge var også den tid på måneden...) Så siden 1. sep. har jeg nu tabt 4,6 kg. Det er jeg bare superglad for. Pøj pøj til alle.
Knus Anja
18 år25. oktober 2006 kl. 09:36
Kirsten P (slettet)
Til Tina , bare det går nedad , går det .
Til Anja. Tillykke md det flotte vægttab, det er også pudsigt det med at være træt af det hele hænger sammen med den tid på mdr.
Til Anja. Tillykke md det flotte vægttab, det er også pudsigt det med at være træt af det hele hænger sammen med den tid på mdr.
18 år25. oktober 2006 kl. 10:29
zenta78 (slettet)
re: re: Onsdagsvejning
Tillykke med jers fine vægttab,
Jeg synes mit er gået lidt i stå, så nu har jegsat mit motionsniveau et tak op håber det hjælper.
Zenta
Jeg synes mit er gået lidt i stå, så nu har jegsat mit motionsniveau et tak op håber det hjælper.
Zenta
18 år25. oktober 2006 kl. 17:11
zenta78 (slettet)
re: re: Onsdagsvejning
Tillykke med jeres fine vægttab,
Zenta
Zenta
18 år25. oktober 2006 kl. 17:12
TanteToT (slettet)
Onsdagsvejning
Tillykke med vægttabet til jer alle - I er superseje :o)
Jeg har tabt 500 gram i denne uge (vægt 73,0). Om 2 kilo er jeg officielt ikke overvægtig mere (BMI), det er da mærkeligt at tænke på... Har jo været overvægtig i næsten 10 år.
Jeg har tabt 500 gram i denne uge (vægt 73,0). Om 2 kilo er jeg officielt ikke overvægtig mere (BMI), det er da mærkeligt at tænke på... Har jo været overvægtig i næsten 10 år.
18 år26. oktober 2006 kl. 09:44
annap (slettet)
Hejsa
Til Tina: Det er rigtig flot. Langsomt men sikkert :-)
Til Anja: Ja, det kilo var jo nok bare den tid på måneden. Superflot at du har smidt det igen og 1 til.
TilZenta: Bare klø på. Det kommer. Du er jo motiveret og i gang med motion. Det er ikke altid det lige viser sig på vægten hver gang :-)
og Til TanteTot: Superflot. Det må da fejres. 2 kilo. Det er jo ingenting. Sikke et jubilæum :-)
Knuser til jer alle
Anna
Til Tina: Det er rigtig flot. Langsomt men sikkert :-)
Til Anja: Ja, det kilo var jo nok bare den tid på måneden. Superflot at du har smidt det igen og 1 til.
TilZenta: Bare klø på. Det kommer. Du er jo motiveret og i gang med motion. Det er ikke altid det lige viser sig på vægten hver gang :-)
og Til TanteTot: Superflot. Det må da fejres. 2 kilo. Det er jo ingenting. Sikke et jubilæum :-)
Knuser til jer alle
Anna
18 år27. oktober 2006 kl. 09:31
Jeg har i denne uge tabt 300 gram, ligesom i sidste uge, og vejer nu 75,9 kg. Jeg er rimelig tilfreds med det, selvom jeg dog ikke tror jeg når mit mål, som er at komme ned på 73 kg til den 8. november. Men så må det jo bare tage lidt længere tid. For mig er det bare godt når det går ned af, så hellere en lille smule end slet ikke noget. Synes selv, at det har været en hjælp at skrive ind om min vægt her på siden, det gør altså at jeg lige tænker efter en ekstra gang når jeg får lyst til noget af det usunde. Så tak for opbakningen herinde og held og lykke til Jer alle.
Tina.