Det hænger som regel sådan sammen at når man er sulten, tænker man på mad, og når man er mæt tænker man på alt andet.. også i sin underbevidsthed :D
Dvs hver gang du føler dig sulten på den måde går du ud og drikker to store glas vand (700ml ca) og så forsvinder din sult.. en anden ting er og lave en kostplan så det passer med du skl spise hver 2 time, så holder du hele tiden sulten nede, plus du faktisk ville tabe dig uden nogen form for motion, men simpelthen kun fordi din forbrænding sættes i vejret ;)
Håber det kunne hjælpe lidt!
Mvh
#2 af bruger slettet
Nu vil jeg forsøge mig endnu engang herinde, det gik nemlig meget godt sidst. Jeg er en pige på 19, der forsøger at smide omkring 5kg. I princippet betyder vægten ikke noget, men derimod spejlbilledet - vægten bliver altså mest brugt som en guide for mig.
Jeg har alle de bedste intentioner om at tabe mig, ved hvad jeg skal gøre osv. Men jeg mister simpelthen kontrollen over mig selv når jeg står foran maden - ja, selv når jeg ikke står foran den. Jeg kan ikke styre mig selv, når tanken først strejfer mig, at jeg skal ud i køkkenet og se om der er noget.
Det er ikke nødvendigvis slik. Det kan være pasta, brød .. ja alt muligt. Og så overspiser jeg.
Jeg vil høre jer, hvad i gør for at holde kontrollen? Har i nogle godt tips?