Nupo som mellemmåltid?

Du læser en tråd i debat > vægttab

Nupo som mellemmåltid?
Hej derude!

Jeg er i gang med et større vægttab på 30 kg og er indtil videre nået de 5,5 kg. -så det er rigtig dejligt.
Ville dog meget gerne sætte lidt mere fut i vægttabet og overvejer derfor Nupo shakes som mellemmåltid..
Er der nogen der har erfaringer med produkterne?

Min dagsplan ville så se sådan her ud:
Morgen: rugbrød, 2 æg
Formiddag: Nupo shake
Frokost: rugbrød med laks & grøntsager
Eftermiddag: Nupo shake
Aften: alm. aftensmad i mindre portion
Sen: fromage frais med frugt

13 år20. marts 2011 kl. 12:51
re: Nupo som mellemmåltid?
Nupo er fantastisk til mellemmåltid, synes jeg. Jeg bruger det tit i chokolade varianten, da det ofte stiller min lyst til søde sager. Vær dog opmærksom på, at de shakes, der er blandende på forhånd, indeholder flere kcal.
Hvis du gerne vil sætte fut i vægttabet, så skal du erstatte et hovedmåltid med nupo i stedet. Det har virket for mig, at jeg både for almindelig mad, og vægten falder en anelse hurtigere.
Held og lykke med vægttabet :)
13 år20. marts 2011 kl. 16:01
re: Nupo som mellemmåltid?
Nupo er en fantastisk opfindelse.. har tidligere brugt den som hovedemåltider, og spiste så frugt og grønt ved siden af.. men måtte stoppe, pga at kule bivirkninger.. så næste gang jeg vil prøve det, bliver det mellemmåltiderne som bliver skiftet ud;);) for det virker;);)
13 år21. marts 2011 kl. 06:06

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });