#2 af zenta78 (slettet)
Onsdagsvejning.
Du læser en tråd i debat > vægttabzenta78 (slettet)
re: Onsdagsvejning.
Hej Anja, det var da ærgeligt for dig, men det kg skal du nok for smidt af dig igen. :)
Jeg har tabt mig et 1kg i denne uge. mit mål var at tabe 7 kg inden den 20 okt. men jeg når det ikke da jeg stadig mangler 2 kg, men jeg er nu godt tilfreds afligevel.
Zenta
Jeg har tabt mig et 1kg i denne uge. mit mål var at tabe 7 kg inden den 20 okt. men jeg når det ikke da jeg stadig mangler 2 kg, men jeg er nu godt tilfreds afligevel.
Zenta
18 år18. oktober 2006 kl. 10:18
TanteToT (slettet)
re: re: Onsdagsvejning.
Hej med jer,
Anja, det ryger hurtigt af igen, det kilo :o) Bare vent til næste vejning :o)
Zenta, 1 kg - superflot. Det kan du godt være stolt af :o)
Med hensyn til mig selv, troede jeg at der ikke var røget noget af i denne uge (har været til diamantbryllup hos mine bedsteforældre), men jeg tjekkede lige hvad det egentlig var jeg vejede sidste onsdag - det viser sig så, jeg har tabt et kilo! Jubii!
Anja, det ryger hurtigt af igen, det kilo :o) Bare vent til næste vejning :o)
Zenta, 1 kg - superflot. Det kan du godt være stolt af :o)
Med hensyn til mig selv, troede jeg at der ikke var røget noget af i denne uge (har været til diamantbryllup hos mine bedsteforældre), men jeg tjekkede lige hvad det egentlig var jeg vejede sidste onsdag - det viser sig så, jeg har tabt et kilo! Jubii!
18 år18. oktober 2006 kl. 12:48
Tina J (slettet)
re: Onsdagsvejning.
Hejsa !
Bare klø på Anja, det skal nok komme, kender godt det med at vægten bare stiger den tid på måneden !
Og så tillykke til Zenta og Tante Tot, super flot !
Min vægt siger 300 gram mindre end sidste uge, det er jeg egentlig helt godt tilfreds med, der har nemlig været et par dage med lidt for meget af det gode !!!
Så nu er jeg nede på 77,2, så der da et stykke vej endnu.
Tina
Bare klø på Anja, det skal nok komme, kender godt det med at vægten bare stiger den tid på måneden !
Og så tillykke til Zenta og Tante Tot, super flot !
Min vægt siger 300 gram mindre end sidste uge, det er jeg egentlig helt godt tilfreds med, der har nemlig været et par dage med lidt for meget af det gode !!!
Så nu er jeg nede på 77,2, så der da et stykke vej endnu.
Tina
18 år18. oktober 2006 kl. 17:09
Tina J (slettet)
re: re: Onsdagsvejning.
Hej igen.
Der sneg sig en lille fejl ind. Jeg vejer nu 76,2, ikke 77,2.
Så der er altså stadig røget 300 gram af.
Tina
Der sneg sig en lille fejl ind. Jeg vejer nu 76,2, ikke 77,2.
Så der er altså stadig røget 300 gram af.
Tina
18 år18. oktober 2006 kl. 17:13
TanteToT (slettet)
re: re: re: Onsdagsvejning.
Hej Tina, flot klaret :o) Dejligt når det går nedad, mens der er plads til at hygge sig lidt ;o)
18 år19. oktober 2006 kl. 09:52
Kirsten P (slettet)
re: re: re: re: Onsdagsvejning.
Tillykke med jer "Tabere". (Det er vist kun i denne her sammenhæng at det ord er positivt.)
Og til Anja, du skal nok tabe det kilo igen, bare vægten mest er nedadgående, så går det nok. Vi undgår ikke de der svinginger.
Jeg har ikke selv indrapporteret min vægt, for der sker ikke en snus, men jeg er inde i en periode hvor jeg er meget sulten, så det gør egentlig ikke så meget at vægten står stille.
Og til Anja, du skal nok tabe det kilo igen, bare vægten mest er nedadgående, så går det nok. Vi undgår ikke de der svinginger.
Jeg har ikke selv indrapporteret min vægt, for der sker ikke en snus, men jeg er inde i en periode hvor jeg er meget sulten, så det gør egentlig ikke så meget at vægten står stille.
18 år19. oktober 2006 kl. 12:16
Jeg har taget 1 kilo på i den forgangne uge:( Øv øv øv. Det er også den tid på måneden, men det plejer bare ikke give så stort et udsving. Øv. Håber det er gået MEGET bedre med jer.
Knus Anja