Nu er jeg tilbage

Du læser en tråd i debat > vægttab

Nu er jeg tilbage
Hejsa alle - så er jeg tilbage efter en længere pause! (5 måneder!) Bor nu på kollegie, vejer derfor ikke min mad, men jeg er ret god til efterhånden at vide hvad mad vejer, så det hele bliver sådan lidt på overslag :)
Sjovt at se at mange af de samme stadig er aktive!
Jeg har taget lidt på over sommeren, efter jeg stoppede til fitness i knap 4 måneder. Men nu skal det af igen!
18 år13. oktober 2006 kl. 12:14
re: Nu er jeg tilbage
Hejsa Skatterpatter

Velkommen retur her i forum. Godt at se dig igen.

Hvad så - starter du så Fitness igen eller har du andre planer?

Anna
18 år13. oktober 2006 kl. 13:17
re: re: Nu er jeg tilbage
hejsa annap.
jeg er startet i fitness igen, for snart 2 måneder siden, hvor jeg dyrker alm. fitness, og somme tider deltager jeg også til div. hold - fx boksning og poweryoga.. så nu må der snart gerne ske fremskridt :)
18 år13. oktober 2006 kl. 13:31
re: re: re: Nu er jeg tilbage
Okay Skatterpatter

Rigtig godt. Og så skal du også nok få resultater. Det er jeg sikker på.

Anna
18 år13. oktober 2006 kl. 13:32
re: re: re: re: Nu er jeg tilbage
Velkommen tilbage.

På en måde er det lidt sørgeligt at vi stadig har brug for at være aktiv, men på den anden side er det også lidt hyggeligt at kunne genkende navnene.
18 år15. oktober 2006 kl. 11:43
re: Nu er jeg tilbage
Hej skatterP.
Ville også lige sige velkommen tilbage:)

Hilsen Anja
18 år15. oktober 2006 kl. 22:24

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });