Her går det godt

Du læser en tråd i debat > vægttab

Her går det godt
Hejsa alle

Lige en status herfra.

Det går godt. Har i løbet af det sidste år tabt rundt regnet 12 kilo. Støt og roligt et kilo om måneden i snit. Der har selvfølgelig været perioder, hvor vægten er gået op, men så har der også været perioder, hvor jeg har tabt mig 1 kilo om ugen.

Lige i øjeblikket taber jeg ca. 300-500 gram om ugen. Det vil jeg gerne øge. Jeg har et mål om at nå 75 kilo den 1. juli 2007. I dag vejer jeg 90,4.

Mit løbebånd er desværre gået i stykker, og jeg er ikke naturløber, især ikke efterår og vinter. Jeg bruger løbebåndet til at powerwalke. Jeg har bestilt et nyt på nettet, som også er lidt mere avanceret end det gamle, jeg havde, og jeg glæder mig utroligt meget, til det kommer ind ad døren. Så er målet motion hver dag - undtagen fredag, som er slappe af dag.

Lige i øjeblikket cykler jeg så lidt i stedet for, for at holde mig i gang, men det kan godt holde hårdt, for jeg er først hjemme fra arbejde, når kl. er halv seks-seks om aftenen.

Anna

Derudover styrketræner jeg.
18 år12. oktober 2006 kl. 08:57
re: Her går det godt
Det er rigtig flot som du har tabt dig.

300-500g om ugen er da flot især når du har tabt 12 kg i forvejen. Hovedsagen er at det går nedad. Jeg ved godt tålmodigheden nogen gange gerne vil have det går hurtigere.

Held og lykke med dit nye løbebånd, når det kommer.
Det er med at finde på indendørs motion nu hvor vinteren og mørket står for døren. Men en god gåtur ved stranden eller i skoven( hvis der er nogen i nærheden) en efterårsdag er nu hellere ikke af vejen, når man vel og mærke får taget sig sammen.
18 år12. oktober 2006 kl. 12:57
re: Her går det godt
Hej Anna.
12 kilo, det er godt nok flot. Især fordi det lyder som et meget holdbart og varigt vægttab. Rigtig flot, tillykke med det.
18 år12. oktober 2006 kl. 13:22
re: re: Her går det godt
Hejsa begge to

Tak for rosen. Ja, jeg er også stolt af mig selv. For det er et vægttab der holder. Skal aldrig over 100 kilo igen :-)

Jo Kirsten, nyder også en gåtur i skoven eller ved stranden, og det hele tæller jo. Men jeg har brug for hverdagsmotion, i en presset hverdag, og så er det nemmere med indendørs træning derhjemme :-)

Vi har masser af natur, hvor jeg bor, og det er dejligt, men efter kl. 19.00 om aftenen er der bare mørkt mørkt mørkt. Ingen gadebelysning overhovedet - jeg bor ude på landet :-) Så det bliver mest til indendørs her efterår og vinter.

Anna
18 år12. oktober 2006 kl. 13:26

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });