Det kan simpelthen ikke passe at du har taget 7,7 kilo på sådan helt reelt. Måske har din vægt for en uge siden vist lidt under den reelle vægt og i denne uge lidt over.
Vejer du dig på samme tid af dagen (ca) det kan betyde rigtig meget.
Har du styr på hvilken tid af måneden det er? Altså hvor er du i din cyklus? Hvis det er lige inden eller under mens kan din vægt være lidt højere end normalt.
Der kan være rigtig meget der spiller ind på øjebliksvægten. Hvornår havde du været på toilet inden vejning f.eks.
Summa summarum - prøv ikke at lade dig slå helt ud af dagens vægt. Stig på vægten igen i morgen og se hvad den siger. Generelt kan vægten svinge meget men hvis man kigger på den samlede vægtkurve over en længere periode skulle den gerne have en faldende tendens - det er det, der er det vigtige.
Håber du finder ud af i morgen af din badevægt bare havde en dårlig dag i dag. Ikke gi op!
#2 af KarinaHadsten (slettet)
Var næsten i mål og på en uge ødelægger jeg det hele for mig selv - jeg ved ikke hvad det er der sker inde i mit hoved - men pludselig kolapser min psyke fuldstændig og jeg bliver angrebet af desiderede ædeflip - hvor jeg spiser til jeg er ved at brække mig - ufattelige mængder ryger indenbords.... Jeg lever efter mantraet ALT eller INTET - har svært ved at finden DEN GYLDNE MIDDELVEJ når det kommer til mad.
Men nu er jeg her igen og må tage kampen op på ny.... Håber min krop gemmer på en masse væske, som hurtigt ryger af igen - for synes umiddelbart ikke jeg kan mærke/se de store ændringer på mit tøj mv. - måske det sidder lidt mere til og min mave er oppustet som bare fanden.... Håber hurtigt jeg kan arbejde de 7,7 kg af igen!!
Nogle der har oplevet noget lignende - og som kan opmuntre mig bare lidt - håber jeg:)