#2 af zenta78 (slettet)
Onsdagsvejning :)
Du læser en tråd i debat > vægttabzenta78 (slettet)
re: Onsdagsvejning :)
Tillykke med vægttabet.
18 år11. oktober 2006 kl. 13:06
Frk L (slettet)
re: re: Onsdagsvejning :)
Tak, hvordan går det med dig zenta?
18 år11. oktober 2006 kl. 13:26
TanteToT (slettet)
Tillykke med vægttabet, Anja. Det er bare super! :o)
Jeg har ikke tabt mig i den forgangne uge, men det har også været hektisk med min søsters bryllup i lørdags og forberedelserne. Men nu er brylluppet vel forstået og min mand har købt nyt dæk til min cykel (det var punkeret), så nu er der ingen undskyldning.
Jeg vil prøve om jeg kan cykle på arbejde hver dag indtil frosten kommer :o)
Jeg har ikke tabt mig i den forgangne uge, men det har også været hektisk med min søsters bryllup i lørdags og forberedelserne. Men nu er brylluppet vel forstået og min mand har købt nyt dæk til min cykel (det var punkeret), så nu er der ingen undskyldning.
Jeg vil prøve om jeg kan cykle på arbejde hver dag indtil frosten kommer :o)
18 år11. oktober 2006 kl. 15:24
zenta78 (slettet)
Hej Anja.
jeg har ikke tabt mig i denne uge men der er da forsvundet 4 cm omkring taljen så jeg er godt til freds.
Zenta
jeg har ikke tabt mig i denne uge men der er da forsvundet 4 cm omkring taljen så jeg er godt til freds.
Zenta
18 år11. oktober 2006 kl. 16:19
Tina J (slettet)
Hej, er ny her på sitet. Tillykke med vægttabet. Jeg vil meget gerne være med i jeres onsdagsvejning, hvis det er ok. Jeg har siden d. 8/10 tabt mig 500 gram, det er jeg fint tilfreds med. Vejer nu 76,5. Tror nu nok at det meste måske er væske + at jeg har haft nogle stressede dage, hvor jeg ikke har fået spist så regelmæssigt som jeg skulle. Men det får vi jo at se næste onsdag, om jeg kan holde stilen !!!
18 år11. oktober 2006 kl. 21:06
Frk L (slettet)
Tak skal i have, og tillykke med dit cenitmeter tab zenta, 4 cm er flot.
Velkommen til Tina J. Det virker som om du har fat i den gode ende. Tantetot, Tillykke med din søster:)
Velkommen til Tina J. Det virker som om du har fat i den gode ende. Tantetot, Tillykke med din søster:)
18 år11. oktober 2006 kl. 21:24
Jeg har tabt 500 g. Det er jeg sååå glad for. Nu er jeg nede på 74,5, og mangler kun 5 kg inden mit første delmål. DEJLIGT. God start på en onsdag:) Knus Anja