Onsdagsvejning :)

Du læser en tråd i debat > vægttab

Onsdagsvejning :)
Hej Alle.

I dag 75 kg. 400 mindre end sidst. Skal nok lade være med at brokke mig, det er trods alt et lille tab:)

TanteTot, tillykke med du allerede har nået dit delmål.
Håber I har haft en god uge.
Hilsen Anja
18 år4. oktober 2006 kl. 14:46
re: Onsdagsvejning :)
Jep Anja. Flot synes jeg. 400 gram om ugen bliver stadig til over 1,7 kilo om måneden :-)

Fortsæt du den gode stil, så når du dit mål, før du ved af det.

Anna
18 år4. oktober 2006 kl. 19:53
Tillykke.Var det ikke også 400 g i sidste uge? Det går da fremad, også selv om du måske synes det går langsomt.
18 år6. oktober 2006 kl. 13:57
Tillykke, husk at mange bække små gør en stor å !
Og faktisk så er 400 gram om ugen da ikke så lidt.
Jeg har tidligere tabt mig 12 kg, og der tror jeg nok, at jeg i gennemsnit tabte mig ca. ½ kg om ugen, sååh.
Held og lukke med det.
Hilsen Tina J
18 år8. oktober 2006 kl. 13:20
Hejsa.
Ja stille og rolig går det den rigtige vej. Hvordan går det med jer?
Knus Anja
18 år8. oktober 2006 kl. 17:34
re: re: Onsdagsvejning :)
Hejsa Anja

Ligeså stille og roligt. 300 gram i denne uge.

Anna
18 år9. oktober 2006 kl. 18:00

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });