Forkælet brok

Du læser en tråd i debat > vægttab

Forkælet brok
Dette indlæg er fyldt med forkælet brokkeri, da frustrationerne nu har hobet sig op... :)

Jeg har igennem det sidste år tabt mig ca. 10 kg, hvor de sidste 7,5 kg er forsvundet siden slutningen af november. Det er jeg så vildt glad for og stolt af, at jeg endelig har taget mig sammen til kostomlægning.
Nu er vægten bare stagneret (ca. 3 uger) inden mit endelige mål. Mit BMI er på 22,8, så jeg ved godt, at jeg ligger i den for den gode ende. Kiloerne sidder sikkert bedre fast inden for et sundt BMI. Men når jeg kigger realistisk på min krop, så er jeg spinkelt bygget, og jeg har stadig et par kilo på sidebenene, som jeg burde smide.
Og brokkeriet fortsætter... Nu når jeg nu har smidt de mange kilo - og der er stort set ingen, der kan se det eller har kommenteret det. ØV. Jeg vil i sidste ende gerne tabe mig for min egen skyld, men den realistiske er jo også, at jeg gerne vil have anderkendelse for mit vægttab. Er det ikke okay?

Som skrevet en masse forkælet brok :)

Ps. Gode råd modtages gerne.
13 år10. marts 2011 kl. 21:45
re: Forkælet brok
kan godt forstå at du er frustreret over at ingen har lagt mærke til dit vægttab..
Det vigtigste er ikke hvad andre synes, mener eller ser, men derimod hvad du selv synes..
Hvad ser du, når du kigger dig i spejlet og er du tilfreds med det? Man kan have det godt med sig selv, det giver selvtillid og glæde !!
13 år10. marts 2011 kl. 21:49
Jeg kan også godt forstå at du er ked af at der ikke er nogen der har kommenteret dit vægttab. Også vil jeg fortælle dig at vi danskere er alt for ringe til at give komplimenter så folk der ikke kender dig ret godt siger ikke noget.. Sådan er der mange der er.. Og mange af dem der kender dig rigtig godt ser dig måske ofte og lægger derfor ikke så meget mærke til det.. Måske har du endda nogle veninder der med vilje lade være med at kommentere vægttabet fordi de er jaloux.. Så op med hovedet!
13 år10. marts 2011 kl. 22:09
Jeg tænkte nøjagtigt det samme som Aeriz skriver. Der er muligvis en del der ikke siger noget om dit vægttab, fordi de er jaloux. Måske burde de selv tabe sig et par kilo, måske fordi deres førhen buttede veninde nu ikke er buttet længere.
Folk går i små sko og har det tit svært ved at sige når noget er flot.

Men herfra skal du i hvert fald have et stort tillykke med dit flotte vægttab og din nye livsstil
13 år11. marts 2011 kl. 01:50
Hor flot! Stort tillykke...!

Det er lidt racistisk, men eftersom jeg selv er dansk må jeg gerne sige det, men danskere er virkelig mærkelige når det kommer til komplimenter! De fleste af min venner er fra Sydeuropa eller 50/50 :D Og de komplimentere hele tiden om det så bare er et halvt kg får man ros, men så de danske veninder de siger ingenting... overhovedet, så hvis man prøver at gøre noget ud af sig selv en dag for man intet respons fra dem... Så min teori går ud på at øve sig i at rose de andre så de kan lære at rose en... for jeg synes vi alle fortjener ros... jeg har i hvert fald brug for det ;)
13 år11. marts 2011 kl. 10:15
Altså HVOR FLOT!!! ikke hor.. sorry
13 år11. marts 2011 kl. 10:16

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });