kan godt forstå at du er frustreret over at ingen har lagt mærke til dit vægttab..
Det vigtigste er ikke hvad andre synes, mener eller ser, men derimod hvad du selv synes..
Hvad ser du, når du kigger dig i spejlet og er du tilfreds med det? Man kan have det godt med sig selv, det giver selvtillid og glæde !!
#2 af Kamilla Kristensen (slettet)
Jeg har igennem det sidste år tabt mig ca. 10 kg, hvor de sidste 7,5 kg er forsvundet siden slutningen af november. Det er jeg så vildt glad for og stolt af, at jeg endelig har taget mig sammen til kostomlægning.
Nu er vægten bare stagneret (ca. 3 uger) inden mit endelige mål. Mit BMI er på 22,8, så jeg ved godt, at jeg ligger i den for den gode ende. Kiloerne sidder sikkert bedre fast inden for et sundt BMI. Men når jeg kigger realistisk på min krop, så er jeg spinkelt bygget, og jeg har stadig et par kilo på sidebenene, som jeg burde smide.
Og brokkeriet fortsætter... Nu når jeg nu har smidt de mange kilo - og der er stort set ingen, der kan se det eller har kommenteret det. ØV. Jeg vil i sidste ende gerne tabe mig for min egen skyld, men den realistiske er jo også, at jeg gerne vil have anderkendelse for mit vægttab. Er det ikke okay?
Som skrevet en masse forkælet brok :)
Ps. Gode råd modtages gerne.