#2 af Frk L (slettet)
Tilbage igen
Du læser en tråd i debat > vægttabFrk L (slettet)
re: Tilbage igen
Hej Fifimikkel.
Selvfølgelig kan vi huske dig. Dejligt du er tilbage :)
Vi snakkes ved, knus Anja
Selvfølgelig kan vi huske dig. Dejligt du er tilbage :)
Vi snakkes ved, knus Anja
18 år1. oktober 2006 kl. 11:39
Kirsten P (slettet)
re: re: Tilbage igen
Ja selvfølgelig kan er du husket. Det var dig der også lige havde fået et barn, da du sidst var herinde.
Velkommen tilbage
Velkommen tilbage
18 år2. oktober 2006 kl. 09:05
annap (slettet)
re: re: re: Tilbage igen
Hej Fifmikkel
Ja da. Selvfølgelig kan jeg da huske dig. Flot du er tilbage igen. Så skal vægttabet også nok komme.
Pøj pøj. Og velkommen igen.
Knuser
Anna
Ja da. Selvfølgelig kan jeg da huske dig. Flot du er tilbage igen. Så skal vægttabet også nok komme.
Pøj pøj. Og velkommen igen.
Knuser
Anna
18 år2. oktober 2006 kl. 11:48
Men nu er jeg stærkt tilbage igen, der er bare sket SÅ meget så jeg har hverken haft tid eller overskud til at tænke på vægttab, internet eller noget udover familie og de daglige gøremål.
Jeg er begyndt at cykle 6 km hver dag, ja det lyder nok ikke af meget, men for mig er det helt vildt. Og så har jeg fået job som tilkaldevikar i en vuggestue, der har jeg arbejdet i et par mdr nu.
Så fra i dag har jeg helt styr på mit liv igen *g* Eller dvs så meget styr jeg nu kan ha' på det.
Har lært at de mål jeg sætter mig skal være MEGET overskuelige, ellers kører jeg helt sur.
Prøvede WW i en lille måned men synes faktisk at den måde jeg taber mig bedst og mest stabilt er at komme herind og skrive ned præcis hvad jeg spiser og hvad jeg laver hver eneste dag.
Så her har I mig, fuld af energi, glæde og overskud.
Knuser